Gå til innhold

Hygiene på treningssenter får stryk-karakter


GAS

Anbefalte innlegg

Nei egentlig ikke, en infeksjon av noe slag som spredde seg oppover lymfeåre visstnok. Fikk en haug med antibiotika så gikk det over hvertfall.

Helt typisk lymfangitt, så en streptokokkmikrobe er nærliggende å anta. Vektstenger har ofte både streptokokker og stafylokokker på seg, i og med at mange er kolonisert med disse mikrobegruppene, så har man sjukt uflaks kan man klare å ende opp som deg. Gratulerer. Trening er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vice.com: This Guy's Eaten Nothing but Raw Meat for Five Years. Fascinerende greier.

Han har verdens mest badass kjøleskap :D

And you’ve recently become a butcher. Can you tell me about that?

Well, I was going out to farms for years slaughtering my own animals and one of the guys at these farms needed some help so I offered. Now I’m learning the trade from the ground up and I get lots of scraps to snack on. Before I was an electrician, but I’ll do anything. Joanne runs a vegan juice bar so sometimes I’ll help out there. That’s just life.

Noen må gjøre dette om til en tv-serie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ble litt overrasket ja, uten at jeg er nevneverdig redd for litt bakterier. Dusjgulv og håndtak burde være en enkel sak å ha god kontroll på.

http://fitnessbloggen.no/nedslaende-resultater-om-renholdet-hos-elixia-sats-og-stamina/

funny- bild ei artikkelen...viser Elixia Dikeveien...der eg trener :wtf::huh::shifty: flott at eg dusjer hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...