Gå til innhold

Mere fokus på menn.


Magnus954

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel lettere å påvirke jenter enn det er å påvirke gutter, og kanskje derfor mer fokus på jenter? Det er kanskje flere jenter som sliter med kroppspress enn gutter, og da ser man vel sitt snitt til å skrive slik at man får flere lesere i form av kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke bare skrive artikler som begge kjønn kan relatere seg til? Aldri skjønt dette med disse jentegreiene, som jenteprotein og styrketrening for jenter.. Protein er vel protein, uavhengi kjønn, og styrketrening er vel styrketrening uavhengi kjønn? Eller er det noe jeg går glipp av her? :wideyed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare skrive artikler som begge kjønn kan relatere seg til? Aldri skjønt dette med disse jentegreiene, som jenteprotein og styrketrening for jenter.. Protein er vel protein, uavhengi kjønn, og styrketrening er vel styrketrening uavhengi kjønn? Eller er det noe jeg går glipp av her? :wideyed:

Nei, du MÅ ha "Diettprotein for jenter ™ 2014" med medfølgende CLA, fitnessburners og 2XU.

(yupp, thats sarcasm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart skjedd en feminisering av forumet, har til tider sluttet å komme hit av samme grunn og det er godt å se andre legger merke til det. Det hjelper ikke akuratt at Fitnessbloggen ikke dekker strongman eller kroppsbygging som mange menn/gutter liker å følge med på. Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om BikiniFitnessKlara som har trent i 1 år og spiser rosa karbofrie cupcakes. :p

Digger dissing av smithmaskin, de beste byggerne i verden bruker den en hel del så den er nok bare for pussylifters. /ironi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart skjedd en feminisering av forumet, har til tider sluttet å komme hit av samme grunn og det er godt å se andre legger merke til det. Det hjelper ikke akuratt at Fitnessbloggen ikke dekker strongman eller kroppsbygging som mange menn/gutter liker å følge med på. Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om BikiniFitnessKlara som har trent i 1 år og spiser rosa karbofrie cupcakes. :p

Digger dissing av smithmaskin, de beste byggerne i verden bruker den en hel del så den er nok bare for pussylifters. /ironi

Ja, for verden er full av de beste byggerne som har trent 10 år+ og har helt egne behov for trening for fremgang?

Ola DYEL Nordmann drar mer nytte av bøy enn smith.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart skjedd en feminisering av forumet, har til tider sluttet å komme hit av samme grunn og det er godt å se andre legger merke til det. Det hjelper ikke akuratt at Fitnessbloggen ikke dekker strongman eller kroppsbygging som mange menn/gutter liker å følge med på. Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om BikiniFitnessKlara som har trent i 1 år og spiser rosa karbofrie cupcakes. :p

Digger dissing av smithmaskin, de beste byggerne i verden bruker den en hel del så den er nok bare for pussylifters. /ironi

Forumet skal dekke strongman og kroppsbygging..måten du skriver det på får meg til å forstå det som at det skal dekkes konkurranser ?

Hvordan skal man da bruke et diskusjonsforum ?

En ting er vel å ha artikler på det, men jeg forstår bare ikke hvordan man skal dedikere et forum til det..altså hva skal man diskutere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen aka. Trynebloggen føler jeg er mer dekkende. Lættis hierarkiopplegg på gang her. Og ikke minst, mye DYEL folk... Men ender opp med å browse i ny og ne, selv om forumet bærer preg av at det er en "hard" kjerne som mener å ha funnet fasiten på det meste som har med trening å gjøre og ganske mye uintressant syklubb chitchat og cringeworthy flørting. Tror trenden er rimelig irreversibel. Menmen, fortsatt endel bra her en så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen aka. Trynebloggen føler jeg er mer dekkende. Lættis hierarkiopplegg på gang her. Og ikke minst, mye DYEL folk... Men ender opp med å browse i ny og ne, selv om forumet bærer preg av at det er en "hard" kjerne som mener å ha funnet fasiten på det meste som har med trening å gjøre og ganske mye uintressant syklubb chitchat og cringeworthy flørting. Tror trenden er rimelig irreversibel. Menmen, fortsatt endel bra her en så lenge :)

Av interesse -

- Beskriv det "lættis" hierarkiopplegget du visstnok ser, for jeg ser det ikke.

- Har ikke DYEL folk like stor rett som alle andre til å være på et treningsforum?

- Hvis du mener "den harde kjernen" har funnet fasiten, hva er den?

- Dersom andre har lyst til å leke syklubb og sukker.no, plager dette deg? Trenger du å ta del i det? Kan du ikke ganske enkelt la være å gå innom de trådene og lese alt det "uinteressante chitchatet", og heller akseptere at enkelte her inne faktisk ønsker å bli mer kjent med andre fra forumet, fremfor å diskutere betydningen av saktefordøyelige karbohydrater til kvelds?

Det du skriver over har vært opp til diskusjon før. Jeg er ikke helt sikker på hvorvidt det faktisk er et problem, eller om dere gjør det til et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Beskriv det "lættis" hierarkiopplegget du visstnok ser, for jeg ser det ikke.

- Hvis du mener "den harde kjernen" har funnet fasiten, hva er den?

Det du skriver over har vært opp til diskusjon før. Jeg er ikke helt sikker på hvorvidt det faktisk er et problem, eller om dere gjør det til et problem.

Tja, jeg vil egentlig si at hierarkiopplegget var litt verre før.

Men det bygget jo litt på hvilken "cred" en bruker hadde.

En bruker som hadde levert flere veldig gode poster/artikler/whatever over ganske lang tid, fikk "lov" til å oppføre seg mer analt.

Jo lenger du har vært inne i varmen, jo lenger vekk fra ilden kan du gå før du blir fryst ut.

Er dette helt vanlig på, etter hva jeg vet, alle arenaer? Ja.

Når det kommer til fasiten, så er jo det noe jeg tildels har bitt meg merke i og.

Det har, i perioder, handlet vel mye om styrkeløft eller styrkeløftsinspirert trening. Noe som igjen, på forumet har ført, blant enkelte, til en nærmest elitistisk holdning der det har vært lite forståelse for at andre har andre treningsmål enn en selv.

Er disse to punktene noe jeg selv opplever som et problem? Nei

Jeg kjenner meg likevel, intuitivt, vagt igjen i det som blir poengtert av gøns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...