Gå til innhold

Bilder av maten din


Silva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kyllingkjøttdeig i butikken er bare kjøttrestene av kylling og kalkun etter at alt det gode kjøttet er skåret av.

Vil anbefale å kjøpe kyllingefile og kverne selv :)

[ATTACH=full]4412[/ATTACH]

Lurt :)

Jeg bruker mye kyllingfilet til diverse i stedet for kjøttdeig, bare kutter det ganske smått, kryddrer og freser opp.. Men man kan lage mange flere ting med kverna;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingkjøttdeig i butikken er bare kjøttrestene av kylling og kalkun etter at alt det gode kjøttet er skåret av.

Vil anbefale å kjøpe kyllingefile og kverne selv :)

[ATTACH=full]4412[/ATTACH]

Hvor får du kjøpt sånn kvern?

Bare et tips - de har begynt å selge kyllingkjøttdeig av kyllingfilet nå! 1% fett!! Er kvernet kyllingfilet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppskrift?

Kjøpte pose fra sunnkost med bunn. Var kjempe godt. Kosta ikke sååå gale heller. Jeg har prøvd masse oppskrifter og ingen har blitt gode til pizza(synes jeg)

Hadde ganske mye hot salsa på bunnen, stekte kylling i små biter, hadde det på pluss masssse ost. Beste jeg har spist på lenge. Hehe. Spiste halve til middag i går og halve til lunsj i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte pose fra sunnkost med bunn. Var kjempe godt. Kosta ikke sååå gale heller. Jeg har prøvd masse oppskrifter og ingen har blitt gode til pizza(synes jeg)

Hadde ganske mye hot salsa på bunnen, stekte kylling i små biter, hadde det på pluss masssse ost. Beste jeg har spist på lenge. Hehe. Spiste halve til middag i går og halve til lunsj i dag.

Hvor mye koster den posen ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde denne pizzaen i dag:)

Lavkarbo bunn fra Sunkost

Næringsinnhold pr 100 gram:

Kalorier: 294 kcal / 1228 KJ

Proteiner: 34,5 gram

Karbohydrater: 4,1 gram

Herav sukker: 0,5 gram

Fett: 15,5 gram

Fiber: 3,5 gram

Natrium: 1 gram

pluss det du velger som topping. Jeg hadde hot salsa som topping, pluss masse paprika, løk , sopp & 100 g kylling fra ferdig grilla kyllinglår. lettere ost.. Synes den ble knall god.. Hehe tok bilde før jeg stekte den, men glemte å ta bilde etterpå

post-2316-14440826949321_thumb.jpg

post-2316-14440826949551_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...