Gå til innhold

Tråden for Paladins og andre kommentarer som ødelegger LOL tråden...


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elsker battlepets! Mangler bare en liten jævel så er zookeeper tittelen på plass. Men den er bare tilgjengelig om sommeren, så jeg må vente noen måneder til før jeg får den :cry:

Ugh, know the feeling...venta forever på Qiraji Guardling i fjor. Den var min siste, og var kun tilgjengelig på sommeren. Skal sies at jeg leita etter den reven i northrend ei stund også, kun tilgjengelig når det snør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh, know the feeling...venta forever på Qiraji Guardling i fjor. Den var min siste, og var kun tilgjengelig på sommeren. Skal sies at jeg leita etter den reven i northrend ei stund også, kun tilgjengelig når det snør.

Er den jeg venter på jeg og nå. Hadde kjempeflaks med de værbestemte da. Fikk alle på første forsøk. Det tok litt lengre med Snowy Owl i Winterspring da. Men da hadde jeg bare en alt som campa der som jeg logga på med jevne mellomrom og fløy en runde :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Music" og mange morsomme kommentarer. (Allerede lastet ned de vedlagte her som mp3) Noen fra Vanilla tiden som husker tiden når folk skulle øve seg på Cthun i AQ40?

(fant ikke den med kommentarer :( ) Stakkars PvE brukte nok sin dose tid på det der. :D

Kan jeg spørre folk her; åssen er det å lvl 85 --> 90. Har ikke bestemt meg hva jeg skal game på TG men kunne tenkt meg å lvl i den tradisjon å la min eneste character være delvis oppdatert fra tid til tid. *Mimrer som betatester juletider 2004 hvor moro det var å utforske ; Van Cleef omg ! http://www.wowwiki.com/Edwin_VanCleef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre folk her; åssen er det å lvl 85 --> 90. Har ikke bestemt meg hva jeg skal game på TG men kunne tenkt meg å lvl i den tradisjon å la min eneste character være delvis oppdatert fra tid til tid. *Mimrer som betatester juletider 2004 hvor moro det var å utforske ; Van Cleef omg ! http://www.wowwiki.com/Edwin_VanCleef

Jeg synes 85-90 var overraskende kjekt. Men så kan det ha mye med at jeg likte sonene i Pandaria veldig godt =) I tillegg til at det var litt mer "strømlinjeformede" questlines uten masse små sidequests som gjorde at man "mista sporet". Har levlet meg igjennom to ganger til nå, og jeg kosa meg masse begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Music" og mange morsomme kommentarer. (Allerede lastet ned de vedlagte her som mp3) Noen fra Vanilla tiden som husker tiden når folk skulle øve seg på Cthun i AQ40?f

Du mener FAKTISK, "fysisk" bugga boss? En bug som gjorde det fullstendig umulig å ta han ned før han ble fiksa? :D

Jeg tror at han var den eneste bossen som hadde en såpass drøy bug at den var teknisk/mattematisk umulig.

Også C'thun pull da. GL med den.

Edit: lol å ja. Det var det den videoen viste ja :D THAT SHIT RIGHT THERE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den jeg venter på jeg og nå. Hadde kjempeflaks med de værbestemte da. Fikk alle på første forsøk. Det tok litt lengre med Snowy Owl i Winterspring da. Men da hadde jeg bare en alt som campa der som jeg logga på med jevne mellomrom og fløy en runde :p

Snowy owl fanga jeg heldigvis før jeg begynte å samle skikkelig:P (Med min flaks hadde den aldri dukka opp igjen hvis jeg trengte den) ...Hadde kjempeflaks og fikk disgusting oozeling i en oozing bag i winterspring en gang da:D Jeg ble egentlig litt for glad for den, typen kommenterte noe om at jeg burde slutte å spille hvis jeg ble såå gla for en pet:P Nå for tida har jeg reist rundt med hunteren min og prøvd å fått tak i spirit beasts, har bare to ennå..men fikk loque'nahak på første forsøk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har folk i /played her?

<---155 dager

Skal sies at jeg begynte i slutten av WOTLK og slutta i slutten av Cata.

Shaman fo`evah

Har hatt en pause ganske rett etter at Cata startet, rakk å få en lvl 85, og såvidt jeg så et raid.

Da hadde jeg ca 360 dager played. 180 på shaman, 137 på Rogue og 35 på mage.

Nå har jeg spilt litt siden starten av året, og har bare litt over 4 dager på 1.5mnd, akkurat passe :p

(Totalt sier altoholic 369d 22h 28m)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde kjempeflaks og fikk disgusting oozeling i en oozing bag i winterspring en gang da:D Jeg ble egentlig litt for glad for den, typen kommenterte noe om at jeg burde slutte å spille hvis jeg ble såå gla for en pet:p Nå for tida har jeg reist rundt med hunteren min og prøvd å fått tak i spirit beasts, har bare to ennå..men fikk loque'nahak på første forsøk:D

Laga en gnome og fanga oozelingen rett innenfor porten i Gnomereagan jeg :p

Samle pets har jeg og holdt på med på hunteren. Har to spirit pets så langt, Arcturis og Ankha, men ellers har jeg fokusert på å samle forskjellige katter :cat: Bl. a. Savage som er en av de spesielle hunter petsene i Pandaria.

Ååh. Nå fikk jeg lyst å spille igjen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laga en gnome og fanga oozelingen rett innenfor porten i Gnomereagan jeg :p

Samle pets har jeg og holdt på med på hunteren. Har to spirit pets så langt, Arcturis og Ankha, men ellers har jeg fokusert på å samle forskjellige katter :cat: Bl. a. Savage som er en av de spesielle hunter petsene i Pandaria.

Ååh. Nå fikk jeg lyst å spille igjen -.-

Hehe går i kattedyr her også, har svart og hvit løve (salt og pepper), samt en hel haug andre kattedyr. Neste på mi liste å få tak i er Magria, spirit beast i mount hyjal. Savage var purrdy<3 Jeg vil også ha den. Synd jeg satte kontoen min på pause pga dårlig råd nå:/ ...soon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe går i kattedyr her også, har svart og hvit løve (salt og pepper), samt en hel haug andre kattedyr. Neste på mi liste å få tak i er Magria, spirit beast i mount hyjal. Savage var purrdy<3 Jeg vil også ha den. Synd jeg satte kontoen min på pause pga dårlig råd nå:/ ...soon

Magria sikler jeg på jeg og. Ankha som jeg har er søstra ;) Bare litt mer lysegrønn enn blå. Også er jeg på leting etter Gondria i Zul'Drak med gjevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har spilt nå, typ ikke på tre år. Forlot en lvl 80 feral tank og 80 shadow priest.

Spilte endgame h/c i ca tre år.

Droppa ut av vgs for å raide aktivt i BC

:( fml

Har heldigvis ikke dratt det så langt.. Men har raidet HC osv.. er currently 11/14 HC i MoP.. Helt ok, de fleste downet jo dette for maaange mnd siden xD men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...