Gå til innhold

Tråden for Paladins og andre kommentarer som ødelegger LOL tråden...


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så casual som det går an å bli. Jeg spiller bare fordi jeg synes det er superchill og gøy, og kjører bare LFR raids og PUGs fordi jeg synes det er gøy å geare opp main og alts, og ikke minst fordi det er så fenomenalt morsomt å spille fury warrior i raids (min main)! :D

Er nogenlunde samme type jeg, aldri spilt dødsseriøst med aktiv deltakelse i guilds og satt av tid til raids osv. men mer spilt et par timer om dagen for moro skyld med mye quests og shit. Kuka rundt i Azeroth aleine og gjorde quests og kosa meg med å levle huntern min sakte men sikkert. :D Vanilla wow :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det egentlig ganske så brukbart PvP-messig og i slutten av s3 så lå min Mage top5 på verdensbasis i gjennomsnitt-arena stats. Spilte også på stormscale/cyclone (fra feb 2005) som etterhvert ble sett på som "that battleserver" Rank 12 vanilla wow (General) ; stand 1 season 2 (merciless gladiator) 3v3 Stormscale RMP (RMP før det ble hipt!) Season3: stand 4 3v3 s3 RMP , stand 12 2v2 RM og stand 5 Burstdps/2healer.

Når det kommer til PvE så failet jeg som regel, selv om jeg fant det egentlig ganske så moro og var i en periode uhyre hardcore i TBC(opp til Prince K) men herregud hardcore PvE kostet mye tid og etterhvert kineser-gull! Vanilla WOW fikk jeg såvidt tatt MC og var mer opptatt av å bli jaget av de jævla TQ-OP gearet som var zilliærd x bedre enn purple PvP på lvl 60. Det var den eneste gangen det var brutalt hardt å være mage, selv om dual-trinket POM+PYRO gjorde meg i stand til å drepe alt hvert 3 min (minus felhunter- warlocks)

Okay, nå har jeg ikke rørt WOW på et par år og plutselig kom suget tilbake etter å ha skrevet dette, JÆVLA NARKOTIKA dette her! =(

Edit: Okay, jeg spilte julaften år 2012 for å teste igjen haha. (Husker det nå) http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/Dukle/simple

Irriterer meg videre over at dem etterhvert fjernet season-standingene samt at achievementsa bøgger, da det var gode minner i sin tid. Det beste er at jeg møtte (etter å ha gamet med samme guild fra 2005-2010) i Dreamhack2011 og de aller fleste var Skåninger samt noen fra England. Det var egentlig ganske så opplevelse da vi delte latterlige mange timer over teamchat. Møtte til og med en nordmann som etterhvert har blitt en av mine nærmeste venner, den samme roguen som var i min 2v2, 3v3 og 5v5.

Altså for å oppsummere dete jævla rotet av en melding : I <3 gaming! (Så det var heftig turn-off under turn-off emnet så de jentene går glipp av en lekker herre-kar her!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde det egentlig ganske så brukbart PvP-messig og i slutten av s3 så lå min Mage top5 på verdensbasis i gjennomsnitt-arena stats. Spilte også på stormscale/cyclone (fra feb 2005) som etterhvert ble sett på som "that battleserver" Rank 12 vanilla wow (General) ; stand 1 season 2 (merciless gladiator) 3v3 Stormscale RMP (RMP før det ble hipt!) Season3: stand 4 3v3 s3 RMP , stand 12 2v2 RM og stand 5 Burstdps/2healer.

Når det kommer til PvE så failet jeg som regel, selv om jeg fant det egentlig ganske så moro og var i en periode uhyre hardcore i TBC(opp til Prince K) men herregud hardcore PvE kostet mye tid og etterhvert kineser-gull! Vanilla WOW fikk jeg såvidt tatt MC og var mer opptatt av å bli jaget av de jævla TQ-OP gearet som var zilliærd x bedre enn purple PvP på lvl 60. Det var den eneste gangen det var brutalt hardt å være mage, selv om dual-trinket POM+PYRO gjorde meg i stand til å drepe alt hvert 3 min (minus felhunter- warlocks)

Okay, nå har jeg ikke rørt WOW på et par år og plutselig kom suget tilbake etter å ha skrevet dette, JÆVLA NARKOTIKA dette her! =(

Edit: Okay, jeg spilte julaften år 2012 for å teste igjen haha. (Husker det nå) http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/Dukle/simple

Irriterer meg videre over at dem etterhvert fjernet season-standingene samt at achievementsa bøgger, da det var gode minner i sin tid. Det beste er at jeg møtte (etter å ha gamet med samme guild fra 2005-2010) i Dreamhack2011 og de aller fleste var Skåninger samt noen fra England. Det var egentlig ganske så opplevelse da vi delte latterlige mange timer over teamchat. Møtte til og med en nordmann som etterhvert har blitt en av mine nærmeste venner, den samme roguen som var i min 2v2, 3v3 og 5v5.

Altså for å oppsummere dete jævla rotet av en melding : I <3 gaming! (Så det var heftig turn-off under turn-off emnet så de jentene går glipp av en lekker herre-kar her!)

Det er så mye jeg ikke forstår her. Jeg liker kun fordi jeg er enig om at du er en lekker herre-kar.

:giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, jeg var jo også litt on topic! Og nå har jeg havnet i en gamertråd. Som eneste ikke-gameren i tråden.

Neida, her er det en ikke-gamer her også :D

Har vært sammen med en gamer nå i snart 8 år, gift i snart 4, så I know all about this.. Sålenge det ikke går utover familielivet og han slår av pcn når svigers kommer inn døra, kan han game til øya hans detter ut for min del. Hver sin smak. Men skal ikke legge skjul på at jeg har irritert meg bæsjelilla over alle de timene han har spilt mens jeg har sitti bak ryggen hans da vi først ble sammen og så på han spilte... og da i mange timer i strekk....

Ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh sitter i raid atm <3 :D pewpew! Og er jo fri fra pvp season atm! så har 1 uke på å geare opp :D deeeeilig!

Bare sinnsykt nedsig at jeg har bacheloroppgave-_- FML!

Jeg klarer fortsatt ikke å crunche over det faktum at jeg har jobbet 4 kvelder/netter i uka, raidet resterende 3, hatt kjæreste OG presterte å fullføre min bachelor(3 år). How the fuck did I do it? Kanskje ikke så rart at jeg traff DEN veggen i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer fortsatt ikke å crunche over det faktum at jeg har jobbet 4 kvelder/netter i uka, raidet resterende 3, hatt kjæreste OG presterte å fullføre min bachelor(3 år). How the fuck did I do it? Kanskje ikke så rart at jeg traff DEN veggen i etterkant.

haha! raider 3x i uken atm... 0 jobb, kun skole+trening.. Så går veeeldig fint egentlig.. bortsett fra at jeg HATER bacheloroppgave skriving xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 7 lvl 90, hvorav 5 er gladiator. Var ranket som top 5 resto shaman EU i arena i S2 og S3. Det er ingenting som heter casual. Arena, world pvp og ganking av noobs er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler denne bare måtte inn :p

"Presis som priest som inte healar" HAHAHAHAAH

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg lot cocky, "skitne i munnen"-tanks dø i 5mans/LFR. HAHAHAHAH.

"OMG NOOB, DYEL?"

*slutte å heale*

*tank charger inn en pack av mobs*

*se dumt på han*

*han dør*

/Commence mad rage fra tanken.

/have lols

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...