Gå til innhold

Tråden for Paladins og andre kommentarer som ødelegger LOL tråden...


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2år uten å game? fortsatt singel?:o

Spilt i 5-6år sammenhenge... mange 90s/80s... hatt dame i 5år... huff, YOU MUST BE DOING SOMETHING WRONG?:eek:

Ja, jeg har skaffa meg integritet og baller. Shit gets real tough then :| Nei altså, jeg vet ikke. Kanskje noe med at jeg ikke blir så aktivt drevet for å se etter "The One", og bare tar det rolig og tar ting som de kommer :)

Det skal sies at jeg har rukket å ha 2stk forhold, begge 3 år lange, i.l.a. den tiden jeg har spilt WoW, fordi begge har spilt det. I retrospect, så tror jeg ikke at det var så veldig sunt for begge forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har skaffa meg integritet og baller. Shit gets real tough then :| Nei altså, jeg vet ikke. Kanskje noe med at jeg ikke blir så aktivt drevet for å se etter "The One", og bare tar det rolig og tar ting som de kommer :)

Det skal sies at jeg har rukket å ha 2stk forhold, begge 3 år lange, i.l.a. den tiden jeg har spilt WoW, fordi begge har spilt det. I retrospect, så tror jeg ikke at det var så veldig sunt for begge forholdene.

Moralen: ikke skaff deg WoW-dame/gamer? :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har skaffa meg integritet og baller. Shit gets real tough then :| Nei altså, jeg vet ikke. Kanskje noe med at jeg ikke blir så aktivt drevet for å se etter "The One", og bare tar det rolig og tar ting som de kommer :)

Det skal sies at jeg har rukket å ha 2stk forhold, begge 3 år lange, i.l.a. den tiden jeg har spilt WoW, fordi begge har spilt det. I retrospect, så tror jeg ikke at det var så veldig sunt for begge forholdene.

Jeg tror damer som er negative til gamere ikke vil ha menn som lar gaminga gå utover alt mulig annet. Jeg brydde meg ikke så mye om min ekskjæreste gamet mens jeg lå på sofaen, så lenge jeg fikk en kos nå og da. Jeg har ingen interesse av gaming selv (kan kanskje strekke meg til flappy bird lizzm), men har ingen problemer med at en kjæreste gjør det - så lenge det ikke blir viktigere enn alt annet. Det er ikke noe verre om han vil game i tre timer enn at han ser på sport i tre timer.

Og for å prøve å være litt on topic igjen:

2172014173687.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror damer som er negative til gamere ikke vil ha menn som lar gaminga gå utover alt mulig annet. Jeg brydde meg ikke så mye om min ekskjæreste gamet mens jeg lå på sofaen, så lenge jeg fikk en kos nå og da. Jeg har ingen interesse av gaming selv (kan kanskje strekke meg til flappy bird lizzm), men har ingen problemer med at en kjæreste gjør det - så lenge det ikke blir viktigere enn alt annet. Det er ikke noe verre om han vil game i tre timer enn at han ser på sport i tre timer.

Og for å prøve å være litt on topic igjen:

Jeg raida 3-4 kvelder i uka etter jobb....Not proud of those times.

0e7a52b90e6455c95c9f287e101b50641c1f5593b369407782ce9ff488182e62.jpg

h250AEEEA

c7658e89f156002a7d1e854f6f4e28c367e45288da1d66abc3dbe54b0d7f06bf.jpg

1307884040022.jpg?1307886328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg raida 3-4 kvelder i uka etter jobb....Not proud of those times.

Damned casual! :p

Satt i 5 år, spilte 17 timer dagen om helgene, og i ukedagene fra 1600 - 0100...

Kutta rett av etter 5 år, hadde 4 år pause, begynt såvidt nå igjen, men jeg kommer aldri til å holde på som jeg gjorde.. Noen timer i ny og ne med venner er gøy :)

Værste med WoW tiden var forfallet.. fy faen så dårlig form og lite styrke.. sliter med lite styrke enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damned casual! :p

Satt i 5 år, spilte 17 timer dagen om helgene, og i ukedagene fra 1600 - 0100...

Kutta rett av etter 5 år, hadde 4 år pause, begynt såvidt nå igjen, men jeg kommer aldri til å holde på som jeg gjorde.. Noen timer i ny og ne med venner er gøy :)

Værste med WoW tiden var forfallet.. fy faen så dårlig form og lite styrke.. sliter med lite styrke enda..

Lite styrke "aint got shit on" låst hofte og korsrygg, stramme/kort muskler, foroverroterte skuldre, etc etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har skaffa meg integritet og baller. Shit gets real tough then :| Nei altså, jeg vet ikke. Kanskje noe med at jeg ikke blir så aktivt drevet for å se etter "The One", og bare tar det rolig og tar ting som de kommer :)

Det skal sies at jeg har rukket å ha 2stk forhold, begge 3 år lange, i.l.a. den tiden jeg har spilt WoW, fordi begge har spilt det. I retrospect, så tror jeg ikke at det var så veldig sunt for begge forholdene.

Både jeg og typen spiller wow, eller...spilte, dabba av i desember, får se om vi spiller igjen etter ny ting kommer ut:) Jeg har to lvl90, en hunter og en warrior *woop*. Har ikke vært problematisk for forholdet vårt iallefall:) Som Brokkoli sier: "Det er ikke noe verre om han vil game i tre timer enn at han ser på sport i tre timer." Så lenge vi kan gjøre kjæresteting sammen også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...