Gå til innhold

Noen som vil joine -20 kg til Juni?


Cherry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil være med :) Ned 10 kilo burde jeg få til før ferien.. Skal operere i magen om ca 3-4 mnd og får da treningsforbud så må trene mest mulig frem til det :p

Er 168 og veier 77 kilo (gikk ned 20 kilo i fjor) så ned 10kg og få mer muskler er målet :)

Kanon :D Glad for å ha deg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lover å veie og måle ila uken! :) Hvordan ser matinntaket deres ut? Jeg spiser følgende på en normal ukedag (helgene skal jeg ta tak i :whistle:) :

Frokost : Havregrøt (laget på vann) med en neve rosiner eller Skyr, eventuelt 2 rugsprø med egg

Mellommåltid: en frukt av noe slag

Lunsj: salat og fisk/kylling (kommer an på kantineutvalget), eller suppe og et lite grovt rundtstykke med meierismør.

Middag: typisk 1 kyllingfilet eller laksefilet m/ brun ris og grønnsaker. En dæsj med lettrømme eller lett kesam

Kveld: Lett cottagecheese m/ en skje mager vaniljekesam, litt blåbær og et par valnøtter

De dagene jeg trener spiser jeg to knekkebrød en time før trening i tillegg til det overnevnte :) Mulig jeg må begynne å veie ting, syns det går så fryktelig sent ned i vekt, så kanskje jeg spiser for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover å veie og måle ila uken! :) Hvordan ser matinntaket deres ut? Jeg spiser følgende på en normal ukedag (helgene skal jeg ta tak i :whistle:) :

Frokost : Havregrøt (laget på vann) med en neve rosiner eller Skyr, eventuelt 2 rugsprø med egg

Mellommåltid: en frukt av noe slag

Lunsj: salat og fisk/kylling (kommer an på kantineutvalget), eller suppe og et lite grovt rundtstykke med meierismør.

Middag: typisk 1 kyllingfilet eller laksefilet m/ brun ris og grønnsaker. En dæsj med lettrømme eller lett kesam

Kveld: Lett cottagecheese m/ en skje mager vaniljekesam, litt blåbær og et par valnøtter

De dagene jeg trener spiser jeg to knekkebrød en time før trening i tillegg til det overnevnte :) Mulig jeg må begynne å veie ting, syns det går så fryktelig sent ned i vekt, så kanskje jeg spiser for mye..

høres ut som du spiser for lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det, det føles bare så ulogisk å justere opp når man skal ned i vekt..Og det skal sies at jeg spiser nok litt for mye i helgene..

du må finne ut hvor mye kalorier du får i deg per dag

forresten-2 knekke brød før trening? hva slags energi skal det gi?

Edit: her, bruk denne aklorikalkulatoren for å finne ut behovet ditt

https://www.facebook.com/fitnessbloggen/app_125997777506575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må finne ut hvor mye kalorier du får i deg per dag

forresten-2 knekke brød før trening? hva slags energi skal det gi?

Når jeg har registrert på logg har jeg lagt på rundt 1700-2000 kcal om dagen, men ja, mulig det er litt lite.

Når jeg trener spiser jeg lunsj klokken 12:00 og mat før trening klokken 14:30 (ca). Har du noe anbefalinger på hva man skal spise før trening? Takk for svar forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har registrert på logg har jeg lagt på rundt 1700-2000 kcal om dagen, men ja, mulig det er litt lite.

Når jeg trener spiser jeg lunsj klokken 12:00 og mat før trening klokken 14:30 (ca). Har du noe anbefalinger på hva man skal spise før trening? Takk for svar forresten! :)

eg spiser karbs + kafe før styrketrening

80 g havregryn+ 3 dl lettmelk= 75 g karbs + 1 kaffe, ca 45 min før trening (ca 500 kalorier)

etter trening en proteinshake ca 250 kalorier

spiser lunsj ca 500 kalorier

middag 500 kalorier

kveldsmat ca 800 kalorier

det blir ca 230 g protein, 110 g fett, og resten er karbs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg spiser karbs + kafe før styrketrening

80 g havregryn+ 3 dl lettmelk= 75 g karbs + 1 kaffe, ca 45 min før trening (ca 500 kalorier)

etter trening en proteinshake ca 250 kalorier

spiser lunsj ca 500 kalorier

middag 500 kalorier

kveldsmat ca 800 kalorier

det blir ca 230 g protein, 110 g fett, og resten er karbs

Tenker jeg øker de dagene jeg skal trene-det er vel summen av inntaket som teller! Jeg vil jo helst både gå ned i vekt og bli sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg øker de dagene jeg skal trene-det er vel summen av inntaket som teller! Jeg vil jo helst både gå ned i vekt og bli sterkere :)

tatt av 20 kg, økt benkpress setta med 60 kg, markløft og knebøy sett med 50 kg. så det er fult mulig. blitt mye mindre. brukte 3 xl i september, er på vei mot Xl nå. tar tid, tar motivasjon, tar mye disiplin, men fult mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt av 20 kg, økt benkpress setta med 60 kg, markløft og knebøy sett med 50 kg. så det er fult mulig. blitt mye mindre. brukte 3 xl i september, er på vei mot Xl nå. tar tid, tar motivasjon, tar mye disiplin, men fult mulig

Det er jo kanonbra! Ja, det trenger ikke å gå så fort-vil jo være fast i fisken selv om jeg går ned i vekt . Takk for motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...