Gå til innhold

Sommerkroppen 2014 - jente


Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt lyst til å gå på stranda og føle meg vell! Jeg vil gjerne ha noen gode ider til mat jeg kan spise før trening som for meg til å bygge magemuskler. Dette er min uke:

MAT:

Frokost 07:30:

Havregørt m/ skummet melk, rosiner og kanel

et glass appelsin juice

Mellommåltid 10:30:

Nøtter

Lunsj 12:00:

Salat med:

- Agurk, paprika, tomat, skinke, mais, rød løk etc.

2 knekkebrød m/ skinke og ost

Middag 15:30:

Kylling, kjøtt, fisk osv.

Mye grønnsaker

Potet, ris eller pasta

Mellommåltid 18:30:

Nøtter

Kveldsmat 20:00:

4 korn havregryn m/ skummet melk

Trening:

Mandag:

Kondisjonstrening

Mage

sirkeltrening bein

Tirsdag:

Sirkeltrening rumpe

Mage

Crossfit

Onsdag:

Armtrening

Mage

Torsdag:

Mage

Intervaller

Sirkeltrening bein

Fredag:

Mage

Rumpe

Armer

Lørdag:

Intervaller

Mage

Sirkeltrening bein

Crossfit

Søndag:

Hviledag.

Nå har jeg ikke skrevet hva jeg slags trening jeg gjør av hver. Men jeg trener hverdag i ca 1,30 time. Jeg fokuserer mest på cardio trening. Er det noe her som kan forbedres? Håper på raskt svar.

Jente, 19

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noen type mat vil få MAGEmusklene dine til å vokse - for at musklene dine generelt skal vokse, må du spise mer mat, og mer proteiner - cottage cheese, kesam, egg, kjøtt, fisk og eventuelt shake. Jeg har relativt definert mage, og har fått det med mye mat, baseøvelser (trener omtrent aldri mage) og moderat cardio en gang i uken. :)

forresten - magemusklene er som ALLE andre muskler - trenger restutisjon. Ikke tren de hver dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vanskelig å si noe om når du ikke oppgir verken vekt eller høyde, eller mengde på det du spiser. Er målet ditt å gå ned i vekt, eller bare å stramme opp kroppen/fjerne magefett?

Vanskelig å si noe om når du ikke oppgir verken vekt eller høyde, eller mengde på det du spiser. Er målet ditt å gå ned i vekt, eller bare å stramme opp kroppen/fjerne magefett?

62 kg, 178 høy :) målet er jo å stramme opp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Trener du noe baseøvelser (knebøy, markløft etc.)? For MEG, som er jente som er litt eldre enn deg, ville det der vært for lite mat, men det må du nesten kjenne på selv. Husk at du må ha i deg noe også siden du trener såpass mye.

Nei, jeg trener knebøy men ikke markløft! Men da er det noe jeg skal begynne med :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...