Gå til innhold

Sitater fra helter på ditt gym - aka Plyo sitat tråden.


Tor

Anbefalte innlegg

Dette blir nok off topic, men det var morsomt allikevel. Tre jenter sitter i relax-avdelingen på senteret og venter på mødrene sine. De er 10-12 år gamle, og skravla går følgelig deretter. Jente 1 & 2 er søstre, den tredje ei venninne.

Jente 1: "Hvis man trener femten minutter lever man tre år lenger."

Jente 2: "Så hvis du trener femten minutter når du er liksom 150 år, så lever du i tre år til?"

Jente 1: "Ja. Eller, kanskje ikke helt..."

Jente 3: "Jeg har en god nyhet. Pappa skal begynne å trene."

Jente 1: "Men han ekke feit...?"

Jente 3: "Nei, det er jo ikke derfor han skal begynne å trene."

Jente 2: " Det kalles faktisk lubben. Han er det."

Jeg: :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Ene amerikanske coachen på samlinga med amerikansk fotball leverer mye som er verdt å spare på. Glemt mye, men er par:

- Please be better at being good.

- I want you to hit that fucker hard. Run straight through him like a bus hitting a freaking dog!

- Whats your name, kid?

- Per.

- Pear? Really? I'm gonna call you apple. Or peach, that's a popular name down south.

Med et par super bowl rings på fingrene kan du egentlig si hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Åja, digg! Gikk i aggromode for feilquote :D

Haha :D. Du er jammen en snill bjørn når du definerer "Det har jeg aldri sagt!" som aggromode :notworthy:. Har sagt det før og sier det igjen. Det finnes ikke selvhøytidlighet i dagthomas :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest QueenWinther

Min coach er jo også trener for alt for mange mennesker, og har blant annet en kunde som er 79år. Denne kunden tok maksløft i mark i dag, på 70kg, og da Mauricio spurte om det var tungt sa han at det egentlig ikke var det.

Mauricio: "Målet hans i mark er nå 100kg før han dør."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh… denne er fra mitt treningssted der to eldre fruer med blå/lilla hår kikker på en 20 åring som pumper biceps med noen sinnsyke manualer og skikkelig grynter og svetter. Damene står med sånne 0,25 kilos manualer og gjør nesten samme øvelsen. Så sier den ene fruen mens hun kikker på egne manualer, "ja, ja, en skal ha for oppmøte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Heh… denne er fra mitt treningssted der to eldre fruer med blå/lilla hår kikker på en 20 åring som pumper biceps med noen sinnsyke manualer og skikkelig grynter og svetter. Damene står med sånne 0,25 kilos manualer og gjør nesten samme øvelsen. Så sier den ene fruen mens hun kikker på egne manualer, "ja, ja, en skal ha for oppmøte".

Awww, koslig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...