Gå til innhold

Sitater fra helter på ditt gym - aka Plyo sitat tråden.


Tor

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Da jeg trente i dag (med coachen min og en tredje kettlebellutøver) kommenterte jeg at jeg var så utrolig støl i beina, og at det var litt vondt. Fikk da høre av denne tredje kettlebellutøveren:

"Om jeg sier til min coach at jeg har vondt, vet du hva han sier til meg? 'You may choose other sport, like ping pong.'"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg trente i dag (med coachen min og en tredje kettlebellutøver) kommenterte jeg at jeg var så utrolig støl i beina, og at det var litt vondt. Fikk da høre av denne tredje kettlebellutøveren:

"Om jeg sier til min coach at jeg har vondt, vet du hva han sier til meg? 'You may choose other sport, like ping pong.'"

Hahaha! Den skal jeg stjele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg trente i dag (med coachen min og en tredje kettlebellutøver) kommenterte jeg at jeg var så utrolig støl i beina, og at det var litt vondt. Fikk da høre av denne tredje kettlebellutøveren:

"Om jeg sier til min coach at jeg har vondt, vet du hva han sier til meg? 'You may choose other sport, like ping pong.'"

Fikk meg til å tenke på den gangen jeg satset aktivt på bordtennis. Var et helvette uten like. Hadde treninger på 3 timer, 4 ganger i uka. Regel nummer en var at man aldri skulle stå stille. Bordtennis er en sport det er alt for lett å mobbe :/

sad-art.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en stund siden dette, men tar den.

To treningskompiser gjør seg klare til dagens dyst, og praten går etterhvert over til vekt. Disse er store gutter, mye muskler og en del flesk, men mest det første.

"Har nå kommi meg ned på 96 kilo," sier førstemann.

Så smeller det fra kompisen:

"Det er bare kvinnfolk og unger som veier under hundre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lokal gymhelt til sine "disipler"

"Og her skal dere få et gratis tips på kjøpet: Alltid bruk belte, uansett."

De fleste tok dette for god fisk, da gymbroen er sterkere enn de fleste andre der, men en spurte likevel

"På apparatene også?"

Hvor gymbroen svarer:

"Ja, kanskje spesielt på aparatene. Du får opptil 40% mer utbytte av aparatøvelsene hvis du bruker belte"

I don't even..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sistat fra plyo overhørt på trening i dag.. trodde jeg skulle le meg ihjel :D

" ikke spy, da spyr du vekk alle proteinene " :lol::roflmao: en pt kunde som var noe sliten tror jeg..

Ohh my goood. Jeg gleder meg, skal trene om litt. Er ikke Ståle der i dag så griner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest QueenWinther

Enda et sitat fra denne tredje kettlebellutøveren, fra min forrige post:

"Any good kettlebell competition starts with a wet tshirt contest."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...