Gå til innhold

Sitater fra helter på ditt gym - aka Plyo sitat tråden.


Tor

Anbefalte innlegg

For dere som ikke vet hvem Plyo er så har dere linken nå ;)

Stort sett hver økt jeg har hører jeg verdifulle sitater fra kjente å kjære, noen seriøse, andre uhøytidelig, et fåtall ironiske men kanskje aller mest jeg-må-bare-si-det-for-å-få-det-sagt sitater som aldri måtte dø ut.

Dette er da tråden for alle slaks type sitater du har hørt. Her er det ingen regler for sitater

Forøvrig blir stort sett alle mine sitater fra Ståle (Plyo) da han han har de mest motiverende og legendariske sitatene i min treningshverdag for tiden.

Plyo:

"til sommeren skal æ bi han der folk peke på å sier "se der kommer han bicepsen med kroppen på slæp""

I den ærend av at jeg forsvarer 80kg i frontbøy som deoad kom følgende plyo sitat:

"Kall det hva du vil, men æ kalle alt under 100kg bare lett"

All ære til alle som kan tørre å sitere seg selv ironisk og uhøytidelig om trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Den følelsen når du kommer på trening, oppdager at alle stirrer på et rack. Der står det en skikkelse med maksimalt lastet vekter på stangen, den er så bøyd at du nesten tror den sprekker.. Så er det bare Plyo som kjører 180x3 i Frontbøy og når ferdigjort med settet sier "Det der va lett, veldig lett"

På den lyse siden, motivasjon for å holde fokus.

På den mørke siden. FML

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Før drev jeg med styrkeløft, men det gadd jeg ikke, det ble så mye fokus på teknikk", sa japsa rett før han gikk på hodet inn i racket etter et forsøk på 140kg kvartbøy med joggesko uten tyngdepunkt.

"Du må spise basmatiris, ikke hurtigris, for den er langkokt, og raske karbohydrater er skadelig", sa fitnesshora fordi sjukt forbanna dum.

"Nå orker jeg ikke mer" er dog det verste jeg hører. Unless dying, YOU DO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...