Gå til innhold

Hva er deres fettprosent, jenter? Og er dere fornøyd?


Anbefalte innlegg

Jeg regnet ut med målebånd, og fikk 18%. Tviler sterkt på at det stemmer, tipper jeg ligger på rundt 25%. Edit: Så på det bildet over og jeg ligger heller på mellom 20-22%

Edit2: Er jeg fornøyd? Tja, jo. Går ikke rundt og hater kroppen min og kunne fint levd med den som den er. Men jeg trener likevel for å få resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste måling m klype var 19/20% (husker ikkje nøyaktig). No er den sikkert 19-22% ein plass.

Eg er verkeleg fornøyd med mine 82kg på 176cm. Ikkje fordi eg er perfekt eller fordi akkurat min kropp er noko betre enn andre sin. Men fordi eg ser bra nok ut i mine auger, eg finner klær som kler meg godt, er stort sett smertefri (jepp, har hatt mitt), eg er sterk og utholdende (ikkje rask, det er noko anna).

Har kutta ut sukker dei siste to vekene pga at eg skal på ferie om ei drøy veke. Ikkje fordi det er viktig for meg å miste fett, men fordi kost/nytte verdien er såpass stor. Eg slutter å ete marsipan (kosthold ellers normalt) før/under/etter trening og eg blir litt meire stolt over skrytebildene frå stranda :D

Eg og kroppen min speler godt på lag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

I følge bildet til Bondejenta her oppe ville jeg tippet 17-18% - målte 20% med inbody for et år siden, ca, men en del fett har forsvunnet siden da, og jeg har lagt på meg noe muskelmasse, så vil anta at den er litt lavere. + at inbody er veldig unøyaktiv. Fornøyd? Usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har målt 26% på inbody,men jeg tror den er mer 30 ISH..

Men jeg aner ikke..har egentlig ikke peiling...på sånne målebånd tester får jeg alt fra 24 til 28 % helt avhengig av dag til dag,.,,de er drit unøyaktige og ja,du kan ha 5 % i fettprosent mer eller mindre dagen etter -dagen før hvis du er en cm større eller målt litt feil eller sånn..såååeh...har jeg hørt at man skal tenke at man sikkert har høyere fettprosent enn det man får på en sånn test så..ja..jeg er sikkert rundt 30..og ja..når jeg tenker på hvordan jeg så ut for 2,5 år siden så...hell yes..jeg er fornøyd:cool:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte med Tanita og havnet på 18%, noen dager etter var jeg noen og tjue. NO WAY at jeg var 18% og la på meg flere % fett :p , tror mer på den lille badevekten hjemme som sier 23,8%, den er i det minste enig med seg selv.

Jo mer jeg har lest om disse målingene og sett hva som kan påvirke dem (for eksempel hvor mye du har spist og drukket den dagen, om du har trent, hvordan du holder armene dine) jo mindre bryr jeg med å få testet. Ser heller på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte med Tanita og havnet på 18%, noen dager etter var jeg noen og tjue. NO WAY at jeg var 18% og la på meg flere % fett :p , tror mer på den lille badevekten hjemme som sier 23,8%, den er i det minste enig med seg selv.

Jo mer jeg har lest om disse målingene og sett hva som kan påvirke dem (for eksempel hvor mye du har spist og drukket den dagen, om du har trent, hvordan du holder armene dine) jo mindre bryr jeg med å få testet. Ser heller på kroppen.

Ja, det er jo veldig viktig å forberede seg før sånne målinger for at resultatet skal bli mest mulig nøyaktig.

Jeg har tatt Inbody tre ganger nå. Passer på at jeg tar den ca samme tid på dagen, uten å ha spist eller drukket de siste par timene. Ikke trent. Ikke sittet helt stille i lang tid, rett før. Osv.

Om ikke målingene er helt nøyaktig er jeg ganske trygg på at den viser fremgangen min ganske spot on. Det stemmer i alle fall veldig bra med målebånd, vekt mm

Ut i fra det jeg har lest meg opp på, virker det uansett som om inbody er det beste apparater du kan bruke. (Bortsett fra Dexa, som ikke er for vanlige folk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wish I was as thin as i was back when I thought I was fat....

..er nå 70kg på 171 cm, har vært sterkere enn det jeg er idag og på samme tid veid 6 kg mindre, da var jeg fin, synes jeg først nå....;)

men en kan ikke gråte over mål en ikke oppnår så lenge en ikke jobber godt nok for å komme dit...:) har på ingen måte gitt opp enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...