Gå til innhold

Styrkeløftklubb i Bergen


Brokkoli

Anbefalte innlegg

Jeg blir mer og mer tiltrukket av styrkeløft, og har lyst til å bli med i en klubb slik at treningen min blir litt mer målrettet. Jeg har i utgangspunktet ikke noen plan om å konkurrere; jeg planlegger bare å bli sterk som en bjørn.

Jeg har derfor følgende spørsmål:

1. Er det noen som anbefaler en styrkeløftklubb i Bergen? Jeg har søkt en del på nettet og funnet frem til både Odin SK og Bergen SK, men nettsidene er enten nede eller ikke oppdatert på årevis (iallfall ikke sidene som omhandler kontigent). Det er med andre ord litt vanskelig å finne nok informasjon.

2. Kan jeg melde meg inn i en styrkeløftklubb selv om jeg er tjukk og nybegynner? Eller kommer alle til å lure på hva pokker tjukka gjør i styrkeløftlokalene deres? (Ref. diverse tråder her inne hvor folk klager på at overvektige bruker treningstights, eller at de løper rart på tredemølla)

3. Kanskje noen av styrkeløfterne i Bergen har lyst til å "forme" meg, så kan de gå rundt til alle og si "LOOK WHAT I DID" med før- og etterbilder i 2015 ;-) Høhø. Neida. Joda. Eh.

Venter i spenning på svar.

tumblr_loiicjgadn1qa1lni.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener i Bergen Styrkeløft Klubb. Der er det ganske dyrt. Hele kr. 200,- i året. Du er garantert velkommen til å begynne der - og - selvfølgelig skal du konkurere.Det er kjempegøy! Det er mange jenter med i BSK og alle er i ferd med å bli grisesterke, men det er ikke alle som har blitt det helt enda. Send meg en PM så får du telefon-nummeret til Tor, som er klubbens leder. Han sender du en SMS og vips...! så er du igang!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på fitnessbloggen blir man refset for det meste fordi det er så mange forskjellige mennesker fra forskjellig idretts/treningsmiljø her inne, melder du deg inn i en styrkeløftklubb blir du garantert tatt godt imot uansett hvor mye du veier og hvor lenge du har løftet. (y)