Jump to content
Raptorial

Den bittelille morratrynetråden

Recommended Posts

Fortsetter under...

Haha, våkne opp med full sminke fortsatt intakt? I wish.

Sove skal man gjøre uten sminke, uten pushup-bh, med nydusjet hår i en nydelig frisyre.

Da våker man sånn her:

*bilde*

Var snakk om at fletter var så fint på jenter her i en annen tråd. Qualifies?

tumblr_mdnz82rhou1rjkvo2o3_250.png

Hahah, samme greia her! Var på hyttetur med en jentegjeng en gang, våkna opp og fire stykker av dem stod rundt senga mi og stirra på meg, for de var usikre på om jeg hadde daua :rolleyes: Er heller aldri like populær som når vi er en gjeng på ferie og man skal dele dobbeltsenger, for da vil alle dele seng med meg, siden det er som å ha senga aleine :p

Usikker på om jeg ville satt det på CV'en min; slapp som en dau fisk i senga...

Tenkt

Jeg har på meg skjerf nesten hele tiden fra ca september til juni :p unntakene er på jobb, i dusjen/når jeg svømmer og når jeg trener. Jeg klarer ikke å sove uten skjerf.. Har hatt altfor mange halsbetennelser opp gjennom årene, og selv om jeg har fjernet mandlene nå må jeg ha det :p

Annonse

Lenge siden jeg har bidratt

[ATTACH]134195[/ATTACH]

Greide å fange det magiske øyeblikket hvor hatet er på sitt sterkeste i de første sekundene etter oppvåkning, tror smerten er mulig å ta og føle på her.

Kombinasjonen av svakt lys og dårlig kamera får det til å se ut som jeg har bart i tillegg, knall.

post-12920-14440971608024_thumb.jpg

Lenge siden jeg har bidratt

[ATTACH]134195[/ATTACH]

Greide å fange det magiske øyeblikket hvor hatet er på sitt sterkeste i de første sekundene etter oppvåkning, tror smerten er mulig å ta og føle på her.

Kombinasjonen av svakt lys og dårlig kamera får det til å se ut som jeg har bart i tillegg, knall.

Hat? Ser ut som the-hot-look

Fins det no bedre enn akkurat det her? :hungry:

Er ikke feil, nei. Har bare ikke en kropp som lystrer. Driver og vurderer fordeler og ulemper.

Annonse

Kanskje det bare er meg, men noe av det flotteste som finnes er faktisk en pike som akkurat har våknet haha

Det er søtt ja :D

Wow, gå og legg dere igjen. Dere som ikke har krøllete hår kan ikke forstille dere det besværet å stå opp med DETTE om morgenen:

post-7802-14440971897397_thumb.jpg

Går faen meg ikke ann å oppleve/ha slike ville tilstander oppå huet, er en konstant utfordring. Derfor jeg foretrekker å holde håret mitt rett, men det er også tiltak.

Blir det der over vs dette til vanlig, og i bildet under så er jeg ikke sminket en gang, bare mer opplagt og stellet i stand håret nogenlunde. Eller ala profilbildet mitt. <-

post-7802-14440971897787_thumb.jpg

Lovte jo å poste i denne tråden, så vær så god, det er hvertfall ikke hyggelig. :D