Jump to content
elin cecilie

Hvilke treningsklær er best/kulest?

Recommended Posts

Noen som vet om noen bra/stilige treningsklær med FIN passform fra utlandet?(nettbutikker)

Syns det kan bli litt kjedelig med det samme gamle,og alle går i det samma her hjemma.

Har funnet ei side-linofitness.com..

Fortsetter under...

Noen som vet om noen bra/stilige treningsklær med FIN passform fra utlandet?(nettbutikker)

Syns det kan bli litt kjedelig med det samme gamle,og alle går i det samma her hjemma.

Har funnet ei side-linofitness.com..

prøvd otomix.com? litt lang leveringstid, morsomme uvanlige topper, litt småharry, men likevel, forandring fryder;) otomix_2193_36554497jeg har denne, superfornøyd ;P

videre finner du også en "buyers guide" på de siste sidene i magasinet "muscle and fitness hers" (utrolig inspirerende blad btw) der finner du leverandøroversikt over alle antrekkene fra reportasjer i bladet :thumbsup:

Guest

Lovise!! Jeg har lenge letet etter en plass hvor de selger kule treningsklær, spesielt t-skjorter. De fleste er ensfarget og BLERH! Så TUSEN TAKK for en fantastisk link!

Annonse

Lovise!! Jeg har lenge letet etter en plass hvor de selger kule treningsklær, spesielt t-skjorter. De fleste er ensfarget og BLERH! Så TUSEN TAKK for en fantastisk link!
bare hyggelig:) hadde litt trøbbel med at nettstedet forsøkte å få meg til å sende papirkopi av pass og mastercard, men kom meg unna med å bruke paypal. ventet 3-4 uker før varene kom..også blir innboksen din spammet med 25% tilbud daglig...