Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 11,3k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

^Sorry, men om Grete Roede sier nei til avocado bør man jo si nei til Grete Roede. Avocado er best.

Jeg googla pussy pad for å se om det tilfeldigvis kom opp noe om hvor jeg kan få kjøpt noe slikt da jeg ikke klarer hip-thrust med bare stanga. Av en eller annen grunn kom det opp bilder nå sitter je

Jeg orket ikke lese så langt tilbake, men jeg bare tar det for gitt at det er du som mister huden på hendene ? Du holder nok stanga "feil" inni hånda. Jeg har nesten ikke træler lengre, og jeg

Postede bilder

Beste diet for å beholde styrke å muskelmasse? kan godt ta lang tid å gå ned, jeg har god tid. Biorytme?

Kaloriunderskudd + mye proteiner. Om du trives med biorytmedietten og det funker for deg, go for it. Men det er ikke et must :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

nja mye proteiner, har f.eks testet ut psmf, funka jo bra det. men ble en del tap av muskelmasse.

what I don't even...:banghead:

Ser ikke hvordan du klarte å få deg jeg skrev til å bli en PSMF anbefaling.

Mye proteiner er et must på en diett, mellom 2,5 - 3,3 g proteiner per kg fettfri masse. I tilleg til dette må du ligge i kaloriunderskudd, og trene styrke. Dette er de 3 tingene som må til for å miste fett uten at det blir for stort tap av muskelmasse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
what I don't even...:banghead:

Ser ikke hvordan du klarte å få deg jeg skrev til å bli en PSMF anbefaling.

Mye proteiner er et must på en diett, mellom 2,5 - 3,3 g proteiner per kg fettfri masse. I tilleg til dette må du ligge i kaloriunderskudd, og trene styrke. Dette er de 3 tingene som må til for å miste fett uten at det blir for stort tap av muskelmasse.

Grunnen til at jeg koblet det til PSMF er at du sier man bør ligge høyt på protein, men ikke noe om karb og fett. Er jo greit å vite hvor mye karb å fett man bør ligge på, har tenkt litt på 50% protein 30% karb 20% fett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grunnen til at jeg koblet det til PSMF er at du sier man bør ligge høyt på protein, men ikke noe om karb og fett. Er jo greit å vite hvor mye karb å fett man bør ligge på, har tenkt litt på 50% protein 30% karb 20% fett...

Hvordan du fordeler de andre makroene er helt opp til deg selv, og kan velges ut i fra målsetning eller preferanser. Du bør ikke regne ut proteinmengde du skal ha prosentmessig, men i gram ( 2,5 - 3,3 g per kg fettfri masse ).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

smelter cottage cheese? tenkte prøve det i en pai.... :whistle:

Ja. Cottage cheese fungerer utmerket i paier, lasagne, moussaka...

Man kan også blande 50/50 cottage cheese og mager kesam til ostesaus. Kjør det gjerne med en stavmixer først.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...