Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg vurderer et nytt program over jul. Jeg ønsker fokus på litt masse og styrke, og har nå testet Candito sitt styrkeprogram to ganger. Det hadde vært utrolig digg med noe lignende, hvor du bare fyller inn ønsket øvelser og hvor mye du greier i de ulike, også blir det regnet ut hvor mye du skal løfte hver økt. Noen som kan anbefale noe slikt?

Og en ting til. Hvor ble det av den linken til sida hvor du la inn hvor mye du tok i et par ulike øvelser, også ble det regnet ut hvor sterk du var i forhold til vekt/høyde osv, hvis noen skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt dumme spørsmål lyder slik:
- Hvilken kjole skal jeg bruke på julebordet med jobben i morgen?

Jeg må presisere at det ikke er et høytidelig julebord. Det beskrives som "en skikkelig fest der vi krabber hjem", så lange gallakjoler passer ikke inn, hehe. Egentlig er den svarte min favoritt, men er redd den blir litt for drøy. I tillegg synes jeg ikke det er så fint når bh'en syntes på ryggen, men det er uaktuelt å bruke kjolen uten bh.

2015-12-03_18.10.26.jpg

2015-12-03_18.12.10.jpg

2015-12-03_18.24.51.jpg

2015-12-03_18.26.11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt dumme spørsmål lyder slik:
- Hvilken kjole skal jeg bruke på julebordet med jobben i morgen?

Jeg må presisere at det ikke er et høytidelig julebord. Det beskrives som "en skikkelig fest der vi krabber hjem", så lange gallakjoler passer ikke inn, hehe. Egentlig er den svarte min favoritt, men er redd den blir litt for drøy. I tillegg synes jeg ikke det er så fint når bh'en syntes på ryggen, men det er uaktuelt å bruke kjolen uten bh.

Jeg synes den svarte var superfin! Synes ikke den var for drøy heller, så dersom du føler deg komfortabel nok med den er det ikke tvil om hva jeg ville valgt. For bh-problemet kan du kanskje kjøpe slike "sugekopper" (silicone bra cups, heter det kanskje?) som de selger på f.eks. Cubus? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Smashing i begge, Tiril! Jeg likte nr1 best, faktisk :) Hvorfor ikke bruke nr2 uten bh? Har du ikke en sånn som bare er foran? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt dumme spørsmål lyder slik:
- Hvilken kjole skal jeg bruke på julebordet med jobben i morgen?

Jeg må presisere at det ikke er et høytidelig julebord. Det beskrives som "en skikkelig fest der vi krabber hjem", så lange gallakjoler passer ikke inn, hehe. Egentlig er den svarte min favoritt, men er redd den blir litt for drøy. I tillegg synes jeg ikke det er så fint når bh'en syntes på ryggen, men det er uaktuelt å bruke kjolen uten bh.

Begge var passende til julebord. Jeg synes ikke den svarte er for drøy. 

Multifunksjonsbh, som nevnt over her, finner du også på nelly (http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/nly-lingerie-200425/silicone-bra-116575-770/). Mine pupper ser helt jævlige ut med en slik bh (#powerlifterproblems), så jeg går liksågreit uten hvis det er åpen rygg. Ingen bh er sexy :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :D Jeg har en sånn hudfarget bh med "lim" inni og stoff utenpå, men limet er så dårlig at den faller av bare jeg løfter armene :o Men de som er 100% silikon sitter kanskje bedre?

Da er det nok bare en dårlig bh :/ Silkohonbh'en jeg har, kjøpte jeg etter en anbefaling fra ei venninne. Hun har hatt den i over to år - og limet sitter fortsatt like godt fast! Puppene sitter som støpt, selv etter en natt med vill festing til langt ut på morgenkvisten. B) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første, helt klart!

Synd med ansiktet som er sensurert da B)

Ser det er mange delte meninger! Synd jeg er verdens største vinglepetter, haha :p Jeg har enda ikke klart å bestemme meg..
 

Da er det nok bare en dårlig bh :/ Silkohonbh'en jeg har, kjøpte jeg etter en anbefaling fra ei venninne. Hun har hatt den i over to år - og limet sitter fortsatt like godt fast! Puppene sitter som støpt, selv etter en natt med vill festing til langt ut på morgenkvisten. B) 

Jøss! Da tar jeg turen innom Cubus i morgen for å kjøpe en som er laget av silikon. Tror du denne støtter og holder like godt som din? :) https://cubus.com/no/7062335_F010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første!

Fordi den er mer sexy pga. den lyse fargen. Den fremhever formene dine på en bedre måte. Den er renere i stilen og er derfor mer "classy". 

Nummer to ser veldig bra ut også, men er mer utfordrende uten at du egentlig får noe særlig ut av det. Den lysere fargen på den andre fremhever formene bedre enn utsnittet på den svarte.

My two cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ser ganske lik ut, og kostet det samme ^^ Regner med at den vil funke bra!

Supert! Da kjøper jeg en slik bh i morgen, jeg trenger det uansett til den lyse kjolen og andre plagg jeg har :-) Takk for hjelpen!
 

Den første!

Fordi den er mer sexy pga. den lyse fargen. Den fremhever formene dine på en bedre måte. Den er renere i stilen og er derfor mer "classy". 

Nummer to ser veldig bra ut også, men er mer utfordrende uten at du egentlig får noe særlig ut av det. Den lysere fargen på den andre fremhever formene bedre enn utsnittet på den svarte.

My two cents.

Tusen takk for hjelpen! Jeg tror jeg har bestemt meg for å bruke den lyse i morgen. Som du selv sier er den mer classy og jeg ønsker å ta meg godt ut uten å være for utfordrende kledd :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...