Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Hei, dere som har chromebook!!!

Jeg får ikke åpnet filene mine på onedrive. De kommer opp, men så blir skjermen hvit.. Ingenting blir blokkert, så skjønner ikke hva det kan være. Noen som har noe anelse hva dette kan være? (jeg får åpnet filene på telefonen).

Får lastet ned filene og åpnet dem i docs - så har nødløsning her jeg sitter med 2 skoleoppgaver. Men liker å bruke word, så vil ha problemet løst.

I app eller browser (og i så fall, hvilken browser)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen lage en avansert ligning/etc til meg hvor svaret blir 80?

Jeg skal lage en kake til 80 årsdag og syns det hadde vært moro å hatt det som dekorasjon, da 80 åringen elsker matte/fysikk/tall. Men jeg suger i matte, så jeg er ikke noe videre flink til sånt.

((9+i)(9-i)-e^(π x i)) -3

(bør nok kunne tweake den litt, så man kan slippe -3 på slutten, men syns den blei litt sjarmerende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Og det er du sikker på at blir 80? :D Genialt.

Absolutt ikke, i det hele tatt. Hodet er litt ute på viddene, og selv om jeg mener at det blir det så kan jeg ha kuka.

(meeeen, dersom du copypaster hele og googler det, så sier googlekalkulatoren at det blir 80)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, i det hele tatt. Hodet er litt ute på viddene, og selv om jeg mener at det blir det så kan jeg ha kuka.

(meeeen, dersom du copypaster hele og googler det, så sier googlekalkulatoren at det blir 80)

Okei, men da tipper jeg det! Blir moro å se når han får se kaka, for jeg kan garantere (!) at han skal løse den. Blir nok bra uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd IE? En del microsoft apps er fortsatt ganske rævva i andre browsere dessverre.

IE? Nå falt jeg dessverre av lasset.

Men er det ikke rart at det bare plutselig bare klikker? Kan jo hende det er et sikkerhetshull og derfor jeg ikke får åpnet. Men ja, jeg vet ikke...

Edit: nei, man kan bare ha Chrome på chromebook.

Prøvde å åpnet på telefonen med Chrome og det gikk. Så det er jo sikkert bare noe jeg må stille på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke veldig vanskelig, egentlig :p

((9+i)(9-i)-e^(π x i)) -3

(9x9 -9i + 9i +1) + 1 - 3

81 +1+1-3 = 80

IE? Nå falt jeg dessverre av lasset.

Men er det ikke rart at det bare plutselig bare klikker? Kan jo hende det er et sikkerhetshull og derfor jeg ikke får åpnet. Men ja, jeg vet ikke...

Internet Explorer.

Nei, ikke rart at det bare plutselig klikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"snart" :p

Det er bare å se hvor lenge Windows XP varte.

Tror du at alle de som bruker IE idag aktivt vil laste ned en ny nettleser?

Hehe, nei, men jeg ser på IE som utslettet. Så får alle andre mennesker som ikke har oppdaget noe annet enn IE leve i smerte av treghet ;) Uansett bruker bare chrome siden det er mitt eneste alternativ på chromebooken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, men jeg ser på IE som utslettet. Så får alle andre mennesker som ikke har oppdaget noe annet enn IE leve i smerte av treghet ;) Uansett bruker bare chrome siden det er mitt eneste alternativ på chromebooken.

Uansett: Tilbake til problemet.

Har Onedrive fungert på chromebooken din tidligere?

Kjapp googling viser at det har vært et ganske vanlig problem for folk, da chromebook strengt tatt er jævlig begrensa.

https://productforums.google.com/forum/#!topic/chromebook-central/uFGG0wV3CjM

Her bør det være noen tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett: Tilbake til problemet.

Har Onedrive fungert på chromebooken din tidligere?

Kjapp googling viser at det har vært et ganske vanlig problem for folk, da chromebook strengt tatt er jævlig begrensa.

https://productforums.google.com/forum/#!topic/chromebook-central/uFGG0wV3CjM

Her bør det være noen tips

Ja, onedrive fungerte helt fint fremt til i går. Har brukt det lenge. Og så er det kjempe ubeleilig.

Skal ta en titt og se hva jeg finner ut av, Takk :)

Og forøvrig, jeg synes ikke chromebook er særlig begrenset. Alle har laget masse webversjoner av alt. Og så presser det på forskjellige aktører til å finne bedre løsninger. Som f.eks javafri nettbank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...