Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Er vel noe slik jeg prøver meg på og følger tråden religiøst, men er altså litt usikker på om jeg ligger for lavt på kaloriene :)

Du skal ikkje telle kalorier. Men det er en mulighet for at du ligger for lavt på proteiner, men det kan du jo regne ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke funnet sånne strekkbånd enda.. Har ikke leta så hardt heller :p Får prøve det og se hvordan det går. Eller prøve å kjøre negative chins. I'll find a way.

Har fått svar, og betaler totalt 225,- ink frakt. Ko9mmer jo under momsgrensen, så det skulle være alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender gymgrossisten en mail når de sender pakker om at den er sendt?

Ja, det kan jeg fortelle deg at de gjør, visst du bare har litt tålmodighet.

Har ett annet spm jeg :) Jeg driver å øver på å ta chins og ser at mange bruker strikk. Hvor får jeg kjøpte slike strikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sikkert tidenes mest dustete spm, men jeg lurer på: hvordan kan de ha seg at jeg er ganske ok sterk i mark, men svak i ryggen (f eks i chins) og ganske svak i bøy? Hva er jeg "sterk" i som gjør at jeg kan løfte ok vekt i mark :p?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Såh, jeg har en serk i lin, i kritthvit lin. Den skal jeg da vaske og jeg vil at den skal passe + være hvit når den kommer ut av maskina. Noen som har noen tips på hvordan jeg burde vaske den?

Hvis det ikke står noen vaskeanmerkninger, så ville jeg safet med serken alene i maskinen på 30 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, mener da å huske jeg har stått å siklet på denne i butikker her i Norge...:confused:

men mulig det er ei stund siden..

Den er god den! :D Men lenge siden jeg har sett den nå :( Kanskje de har slutta med den?

Åååe! Jeg vil også smake!:) Det er så mange som snakker om den, men jeg har aaaldri sett den:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...