Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er et slikt apparat på Sats som jeg bruker å ta facepulls i (dem kabelen til høyre man kan stille opp og ned). Det ligner i alle fall på det. Har ikke funnet ut hva slags måleenhet som står på, men det er slik: 6.25, 7.5, 10 osv... Tror det begynner på 1.25 elns. Er det lbs? Jeg økte til 10 i dag, men det er jo i så fall bare 4,5 kg :s Det høres veldig lite ut. Jeg må stå ganske skrått får å ikke tippe framover med den vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et skikkkkkelig dumt spørsmål, fra en noob i ernæring: Hvor ville dere satt grensa for hva som er farlig, dumt eller unødvendig lavt kalorimessig? Er det dumt av meg (ødelegger jeg for meg selv f.eks) om jeg havner på 6-700 kalorier totalt iløpet av en dag? Jeg har spist 260 g kylling, litt brokkoli og 150 g biff iløpet av hele dagen idag f.eks. Ikkenoeannet. Er mett, har drukket masse vann og er jo også svært overvektig. (Har mye å ta av). Trener ikke hardt på noen måte, stillesittende jobb.

Så lenge jeg er frisk, har det greit i hverdagen og spiser en del proteiner, går det greit over kort tid? La oss si jeg spiser rundt 700 kalorier i 1-2 uker der alt er kjøtt/grønnsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et skikkkkkelig dumt spørsmål, fra en noob i ernæring: Hvor ville dere satt grensa for hva som er farlig, dumt eller unødvendig lavt kalorimessig? Er det dumt av meg (ødelegger jeg for meg selv f.eks) om jeg havner på 6-700 kalorier totalt iløpet av en dag? Jeg har spist 260 g kylling, litt brokkoli og 150 g biff iløpet av hele dagen idag f.eks. Ikkenoeannet. Er mett, har drukket masse vann og er jo også svært overvektig. (Har mye å ta av). Trener ikke hardt på noen måte, stillesittende jobb.

Så lenge jeg er frisk, har det greit i hverdagen og spiser en del proteiner, går det greit over kort tid? La oss si jeg spiser rundt 700 kalorier i 1-2 uker der alt er kjøtt/grønnsaker?

Sjekk ut PSMF for akkurat det der. Masse do's and don'ts, og tips til oppsett, og ikke minst hvor lenge du kan/bør gå på en slik diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut PSMF for akkurat det der. Masse do's and don'ts, og tips til oppsett, og ikke minst hvor lenge du kan/bør gå på en slik diett.

Er vel noe slik jeg prøver meg på og følger tråden religiøst, men er altså litt usikker på om jeg ligger for lavt på kaloriene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noe slik jeg prøver meg på og følger tråden religiøst, men er altså litt usikker på om jeg ligger for lavt på kaloriene :)

Sålenge du får i deg nok protein, kan du pushe fett og karbo så tett mot null du vil og kan. Du skal ikke regne fiskeoljen med i det regnskapet der. Jeg er snart ferdig med uke to av dietten, og har ligget på mellom 15 og 20g fett og karb, men det er ikke noe problem å ligge lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge du får i deg nok protein, kan du pushe fett og karbo så tett mot null du vil og kan. Du skal ikke regne fiskeoljen med i det regnskapet der. Jeg er snart ferdig med uke to av dietten, og har ligget på mellom 15 og 20g fett og karb, men det er ikke noe problem å ligge lavere.

Takk :) da burde det gå fint, ihvertfall! Nå har jeg regnet med fiskeoljen idag, men dropper det imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bruke strekk under en vanlig sånn chinsstangdings, det gir nesten samme hjelpen som assist. Nedtrekk og roing hjelper vel det også.

Har ikke funnet sånne strekkbånd enda.. Har ikke leta så hardt heller :p Får prøve det og se hvordan det går. Eller prøve å kjøre negative chins. I'll find a way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...