Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

jg kjører curl med eleiko stanga, hvorfor mener du bare det skal brukes til de 3 store?:p

Går jo litt an på hvor du trener da..

Men hvis du står på et stort, offentlig treningssenter og kjører bicepscurl i knebøystativet mens noen andre venter på å ta knebøy eller militærpress, så mener jeg man er en klovn! Ser faktisk en del av det, helt villt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går jo litt an på hvor du trener da..

Men hvis du står på et stort, offentlig treningssenter og kjører bicepscurl i knebøystativet mens noen andre venter på å ta knebøy eller militærpress, så mener jeg man er en klovn! Ser faktisk en del av det, helt villt..

Helt sant:) mange andre varianter å kjøre biceps på:) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer ett til... kan jeg ta carbo fuel pulver og blande det i en flaske, for å så spare det? eller blir det dårlig da? Jeg tenker sånn at jeg blander det og tar det med på jobb for å så å drikke det i løpet av vakten... har opplevd at det blir litt klumpete bare etter noen minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne tråden bare bedre og bedre :)

Sååå, er det egentlig noen forskjell mellom hang-ups og pull-ups? In that case, I'm not seeing it :p

Mens chins er med supinert grep og pull-ups er med pronert grep, kan hang-ups gjøres i mange varianter. Altså - hang-ups er en fellesbetegnelse for at du "drar deg opp" på et eller annet vis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer ett til... kan jeg ta carbo fuel pulver og blande det i en flaske, for å så spare det? eller blir det dårlig da? Jeg tenker sånn at jeg blander det og tar det med på jobb for å så å drikke det i løpet av vakten... har opplevd at det blir litt klumpete bare etter noen minutter.

Er bare å gjøre det, pleier alltid å blande sånt på forhånd selv. Kan bli litt klumper men 2-3 rist så er det løst opp. Føler det er litt sjenerende å begynne å shake som en gal på skolen forran alle andre hvis ikke jeg har blandet shakene ut på forhånd :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å gjøre det, pleier alltid å blande sånt på forhånd selv. Kan bli litt klumper men 2-3 rist så er det løst opp. Føler det er litt sjenerende å begynne å shake som en gal på skolen forran alle andre hvis ikke jeg har blandet shakene ut på forhånd :p

Hehe okei:) må bare få meg en sånn shakeflaske.. eller en litt større en. Prøvde å bruke en tom vannflaske i dag, men å få pulveret oppi der uten at det bare ble kliss var rimelig vanskelig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett til dumt spm... hvordan skal man fordele matinntaket?? Spiller det noen rolle? når er liksom grensen for hvor mange kcal man får i seg for den dagen.. når man legger seg?

Et eksempel er at i dag spiste jeg ca halvparten av inntaket nå på slutten av kvelden... har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok vi den siste, rene trusa. Dere vet, den litt ekle, kanskje litt for store/for liten og litt utvaska, som alltid ligger der som ett fallossymbol.

Burde Velvet vaske klær?

Nei som svarer nei, er sær.

Heldigvis har jeg ingen sånne truser.. Hvorfor har folk det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok vi den siste, rene trusa. Dere vet, den litt ekle, kanskje litt for store/for liten og litt utvaska, som alltid ligger der som ett fallossymbol.

Burde Velvet vaske klær?

Nei som svarer nei, er sær.

For eit spørsmål! Du må shoppe, sjølvsagt!

(den siste trusa mi er den med dei største blondene og den tynnaste stringen. Husmor!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...