Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Hvis man bare er litt støl er svaret som regel "ja", men her høres det ut som om du godt kan slappe av litt til.

Takk :) Bruker å trene samme muskler hvis det bare er snakk om litt stølhet, men ikke når det er så ille som nå selv om man ikke kjenner noe til stølheten etter ei god oppvarming. Tenker jeg lar musklene hvile en dag ekstra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forsøkt å klage på noe kjøpt på ebay?

Kjøpet mitt var utrolig dårlig innpakket, så var blitt delvis ødelagt underveis.

Ikke snakk om de store summer, men egnet til å irritere...

Jeg åpnet en såkalt dispute med en selger en gang da varen aldri ankom (kosta ca. 400,-). Når man gjør det blir selgeren "tvunget" til å svare for om h*n lar være så blir kontoen til slutt stengt. Personen svarte aldri, men jeg fikk returnert kjøpesummen pga eBay Payment Protection (el). En annen gang kontaktet jeg bare selgeren da det hadde gått 5-6 uker uten at jeg mottok noe. Da sendte han bare en ny uten noe mer surr (kosta bare 20,-).

Ikke lik situasjon som deg, men ønsket utfall (penger tilbake) er jo det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpnet en såkalt dispute med en selger en gang da varen aldri ankom (kosta ca. 400,-). Når man gjør det blir selgeren "tvunget" til å svare for om h*n lar være så blir kontoen til slutt stengt. Personen svarte aldri, men jeg fikk returnert kjøpesummen pga eBay Payment Protection (el). En annen gang kontaktet jeg bare selgeren da det hadde gått 5-6 uker uten at jeg mottok noe. Da sendte han bare en ny uten noe mer surr (kosta bare 20,-).

Ikke lik situasjon som deg, men ønsket utfall (penger tilbake) er jo det samme.

Takk for svar! Tenker jeg kontakter selger og hører om h*n vil være medgjørlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har forsøkt å klage på noe kjøpt på ebay?

Kjøpet mitt var utrolig dårlig innpakket, så var blitt delvis ødelagt underveis.

Ikke snakk om de store summer, men egnet til å irritere...

bare å klage, de vil somregel IKKE ha negativ feedback på frakt/vare så da får du mest sannsynlig penga igjen eller ny vare :) hvertfall sånn det funker for min del når jeg må klage på varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er fordelene/ulempene ved å bytte ut noen karbohydrater med fett på kostholdsplana di?

Blir potensielt mer mett av mer fett i kosten, men man må spise mindre mengde mat siden fett er mer energitett?

Ellers kommer det helt an på hvordan resten av kostholdet ditt ser ut(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir potensielt mer mett av mer fett i kosten, men man må spise mindre mengde mat siden fett er mer energitett?

Ellers kommer det helt an på hvordan resten av kostholdet ditt ser ut(?)

Blir litt sprø av at de fleste fettkildene mine ofte også innholder protein, noe som gjør at de "stjeler" næring fra annen mat jeg kunne ha spist! Veldig variert, ligger på ca 120g protein, 80-85g fett og 180-185g karbohydrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...