Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Jeg er 176 og veier mellom 55-57 kg. Vil bli kvitt fett her og der, men hvis jeg går mer ned i fettprosent, ligger jeg vel litt tynt ann? Spiser egentlig som jeg vil, men prøver å få i meg mest proteiner og fett. Trener 4-5 ganger i uken, og varierer mellom splitt/fullkropp hvor jeg trener tunge vekter (prøver). Har 0 framgang når det gjelder rumpe/lår/mage (lovehandles) -har høye hofter om det har noe å si, med tanke på å få vekk fettet i de problemområdene. Jeg vet at det ikke er mulig å punktforbrenne, men har slitt med dette så lenge jeg kan huske. What to do? Er det mulig å gaine muskler og samtidig bli kvitt fett uten at fettprosenten ligger i faresonen/er usunn? Hvordan?

Istedenfor å fokuser på kroppen, fokuser på treningsprestasjonen. Hvis du har progresjon i treningen så vil kroppen komme etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testa nytt apparat for legcurl, lurer på om jeg er feilproporsjonert, underkant av kneet treffer akkurat på kanten av benken = sykt vondt på hver rep, ga meg på beintrening der! :( tips til hvordan jeg kan få det til å fungere? Er ikke akkurat så lett å kappe av benken :p

Edit: snakker om liggende legcurl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa nytt apparat for legcurl, lurer på om jeg er feilproporsjonert, underkant av kneet treffer akkurat på kanten av benken = sykt vondt på hver rep, ga meg på beintrening der! :( tips til hvordan jeg kan få det til å fungere? Er ikke akkurat så lett å kappe av benken :p

Juster ryggen lengre fram slik at kneet ikke treffer på kanten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juster ryggen lengre fram slik at kneet ikke treffer på kanten?

Min feil, glemte å si at det var liggende legcurl, og benken kan altså kan ikke justeres :( Bare kutte øvelsen?

Jeg er 170 så burde ikke være pga jeg er for liten, om ikke dette er et apparat for lange menn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å spille av musikk på Spotify, da bare hakker det. Prøvde det samme på youtube, samme resultat. Jeg har ingen problemer med internett tilkoblingen eller noe. WTF? Har holdt på sånn i mange uker nå.

På telefonen? Du har ikke på noe strømsparingsmodus på typ staminamodus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å spille av musikk på Spotify, da bare hakker det. Prøvde det samme på youtube, samme resultat. Jeg har ingen problemer med internett tilkoblingen eller noe. WTF? Har holdt på sånn i mange uker nå.

gjelder dette når du ser film også?

kan være lydkortet ditt som begynner å ta kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Din nettleser er ikke støttet av BankID 2.0. Vennligst oppgrader nettleseren.

Står det når jeg skal prøve å signere støtte fra lånekassen til høsten.. Skjønner ikke hvordan..:oops: Jeg prøvde oppdatere nettleser da det sto et 1 tall på oppdatering (har mac), men det er tydeligvis ikke rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din nettleser er ikke støttet av BankID 2.0. Vennligst oppgrader nettleseren.

Står det når jeg skal prøve å signere støtte fra lånekassen til høsten.. Skjønner ikke hvordan..:oops: Jeg prøvde oppdatere nettleser da det sto et 1 tall på oppdatering (har mac), men det er tydeligvis ikke rett..

Trår du faktisk må vente til litt senere i mai for å søke.. Prøvde tidlig jeg også å søke i fjor og fikk samme beskjeden med søkte på nytt litt senere, prøv i slutten av mai du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...