Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan oppfører den seg rart?

Haha, sånn går det når man skriver før dagens første kaffekopp!

Neida, det virker liksom som at huden klumper seg sammen i området rundt arret, så det blir som ei "bolle".

Ser jo at det skjer nå som jeg har gått ned i vekt, så jeg antar det har med løshud, og kanskje døde celler, å gjøre (eller noe sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånn går det når man skriver før dagens første kaffekopp!

Neida, det virker liksom som at huden klumper seg sammen i området rundt arret, så det blir som ei "bolle".

Ser jo at det skjer nå som jeg har gått ned i vekt, så jeg antar det har med løshud, og kanskje døde celler, å gjøre (eller noe sånt).

Har nok noe med arrvev å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånn går det når man skriver før dagens første kaffekopp!

Neida, det virker liksom som at huden klumper seg sammen i området rundt arret, så det blir som ei "bolle".

Ser jo at det skjer nå som jeg har gått ned i vekt, så jeg antar det har med løshud, og kanskje døde celler, å gjøre (eller noe sånt).

Vanskelig å si uten å ha sett, egentlig.

Men ikke uvanlig at arrvev kan legge en slags "knute" på seg selv ved å gro sammen sært. Spess hvis man også har til dels splitta magemuskler som følge av graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok noe med arrvev å gjøre..

Vanskelig å si uten å ha sett, egentlig.

Men ikke uvanlig at arrvev kan legge en slags "knute" på seg selv ved å gro sammen sært. Spess hvis man også har til dels splitta magemuskler som følge av graviditet.

Det var nok noe sånt jeg trodde. Kjenner at området virker litt "følelsesløst", på en måte, når jeg tar på. Mulig det kommer av døde celler eller noe? Jaja, satser på at det ordner seg på egenhånd etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hva gjør vinkelen på rygghev-apparatet? Høy vinkel kontra lav vinkel

Nå har jeg ikke sett apparater hvor du kan justere selve vinkelen, men man kan som regel justere lengden på den delen man legger beina på, denne du mener?

Det er isåfall så personer av forskjellig høyde kan bruke apparatet, cluet ligger i at man skal stille den inn så toppen av hofta er fri, da vil man få mye lengre bevegelseslengde ut av øvelsen, og mer trening på ryggmusklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett apparater hvor du kan justere selve vinkelen, men man kan som regel justere lengden på den delen man legger beina på, denne du mener?

Det er isåfall så personer av forskjellig høyde kan bruke apparatet, cluet ligger i at man skal stille den inn så toppen av hofta er fri, da vil man få mye lengre bevegelseslengde ut av øvelsen, og mer trening på ryggmusklene.

Nei, tenker på vinkelen på selve apparatet.

post-33676-14440991521641_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...