Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Har en stasjonær pc også, så kan hoppe i mellom. Denne er vel mest til bruk da jeg skal sitte andre steder enn hjemme. Syntes det er greit å ha noe lett da, siden jeg som regel sykler jobb-skole-jobb med pcn hver dag :p

Evnt denne: https://www.dustinhome.no/product/5010796236/zenbook-ux32la#specifications

Så usikker, om alt. Størrelse, hvilken pc osv. :p

Den maskinen koster ca. 1000kr mer uten at den har noe ytelser som rettferdiggjør det.

Dersom du vil ha en lett grei maskin synes jeg den andre er et bedre kjøp.

Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther
Hvor i Oslo, nærmere bestemt i nærheten av Schous plass, er det fint å løpe bakkeintervaller? Har løpt en gang i tøyenparken, som fungerte utmerket før det begynte å regne hver dag så gresset er konstant vått. Helst ikke asfalt, og ikke gress heller.

Om du går til akerselven og følger den oppover mot toppen av løkka/ringnes park er det en SKIKKELIG helvetesbakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig det beste alternativet for nettdatingtjeneste dersom man går for potensielt langsiktig forhold med jente i aldersgruppe rundt 24-32 år? Har ikke forsøkt Tinder, men har inntrykk av at den er mest for one-night-stands... correct me if I'm wrong. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig det beste alternativet for nettdatingtjeneste dersom man går for potensielt langsiktig forhold med jente i aldersgruppe rundt 24-32 år? Har ikke forsøkt Tinder, men har inntrykk av at den er mest for one-night-stands... correct me if I'm wrong. :)

Tinder er mest for ONS ja, men det er fint mulig å finne bra jenter der inne og, det kommer helt an på deg og hvordan du legger opp til det. Sukker.no kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

jeg har litt vondt i bakre delen av kneet for tiden - først tenkte jeg at det kan være korsbåndet, men da jeg leste at det er skjeldent og alvorlig å ha skade der, la jeg tanken litt fra meg. Kan antakeligvis være en sene?

Dette har opptrådd i det siste - begynte første gang før en økt forrige fredag, og var så pass vondt at jeg slet med å gå i trapper senere på dagen. Etter det har det vært mye mindre vondt, og noen ganger merker jeg det ikke at all. Noen som har en mening om hva det kan være? Er det alvorlig? Bør jeg sjekke det om det ikke går over etter vm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har litt vondt i bakre delen av kneet for tiden - først tenkte jeg at det kan være korsbåndet, men da jeg leste at det er skjeldent og alvorlig å ha skade der, la jeg tanken litt fra meg. Kan antakeligvis være en sene?

Dette har opptrådd i det siste - begynte første gang før en økt forrige fredag, og var så pass vondt at jeg slet med å gå i trapper senere på dagen. Etter det har det vært mye mindre vondt, og noen ganger merker jeg det ikke at all. Noen som har en mening om hva det kan være? Er det alvorlig? Bør jeg sjekke det om det ikke går over etter vm?

Uten at dette er mitt fagfelt så tenker jeg at disse triggerpunktene kanskje kan sjekkes ut?

http://www.triggerpoints.net/symptom/problems-going-down-stairs

http://www.triggerpoints.net/symptom/problems-climbing-stairs

Ellers så er det greit å avklare om kneet er hovent? Skjedde det akutt eller kom smerten tiltakende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har litt vondt i bakre delen av kneet for tiden - først tenkte jeg at det kan være korsbåndet, men da jeg leste at det er skjeldent og alvorlig å ha skade der, la jeg tanken litt fra meg. Kan antakeligvis være en sene?

Dette har opptrådd i det siste - begynte første gang før en økt forrige fredag, og var så pass vondt at jeg slet med å gå i trapper senere på dagen. Etter det har det vært mye mindre vondt, og noen ganger merker jeg det ikke at all. Noen som har en mening om hva det kan være? Er det alvorlig? Bør jeg sjekke det om det ikke går over etter vm?

Ja, noen har meninger om det. En spesialist. Et forum har ikke meninger om det. Spesielt ikke om det *kan* være noe alvorlig som *kan* plage deg i mange år.

Bor du i Oslo? I så fall anbefaler jeg at du tar en tur på Muskelklinikken i sentrum. De er rimelige, bruker ultralyd og er generelt veldig oppegående på diagnostisering av skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Oslo? I så fall anbefaler jeg at du tar en tur på Muskelklinikken i sentrum. De er rimelige, bruker ultralyd og er generelt veldig oppegående på diagnostisering av skader.

Den med Camilla Monsen?

http://muskelklinikken.no/steenogstrom/terapeuter.html

"Camilla har en bachelor i akupunktur fra Akupunkturhøyskolen. Hun er også utdannet homeopat og bruker det aktivt sammen med akupunkturbehandlingen ettersom hun i praksis har sett at de to behandlingsformene utfyller hverandre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...