Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har hørt at det skal gå an på Lerøy :)

Som i den på bontelabo?

Det hender fiskedisken til ICA (sikkert også Meny?) har fersk tunfisk.

Får sjekke ICA da, meny hadde ikke og bestiller bare inn hele fisker på forespørsel. Det blir litt dumt når jeg kun trenger 1-200 gram :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det dobbeltmoralsk å drive med pole"fitness" samtidig som man sier at stripping er fæle greier?

Nei.

Pole fitness er god trening, og krever mye av utøveren. Her er det en annerledes form å trene på, ganske i likhet med gruppetimer på treningssentre generelt. Her er det trening og mestring som skal stå i fokus.

Stripping er (som regel) mindre klær, og med det formålet å opphisse kundene.

striptease (ˈstrɪpˌtiːz)

n

1.

a. a form of erotic entertainment in which a person gradually undresses to music

At begge delene består av noen av de samme bevegelsene med en stang som sentrum gjør ikke disse to tingene sammenlignbare på denne måten i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

jeg har fått skikkelig dilla på kyllingskinke, og det går gjerne 1pakke + hver dag. Dette lønner seg ikke i lengden da det er ganske dyrt - så hva kan jeg erstatte det med? Vet noen om større pakker med kyllingpålegg som koster mindre per 100gr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...