Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Greier ikke bestemme meg for hvorvidt jeg er glad for at det er poly-kropp på stratocasteren min, eller om jeg egentlig virkelig ønsker meg nitro.

Kan jo selvfølgelig kjøre tulling sandpapir, men det gir jo ikke samme roadworn-uttrykket.

Ka dokker meine, Thomas1990 og wingeer?

Tja, nå har jeg faktisk aldri vært så glad i strat i det hele tatt. Men roadworn er fett. Jeg har dog sjeldent sett at det har vært noe særlig vellykket med sandpapirmania. Hva slags strat har du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå har jeg faktisk aldri vært så glad i strat i det hele tatt. Men roadworn er fett. Jeg har dog sjeldent sett at det har vært noe særlig vellykket med sandpapirmania. Hva slags strat har du forresten?

Nei, det ser så tullete ut... Iallfall lite ekte.

Den gitaren jeg snakker om er en classic player 50s.

Kan best beskrives som #godnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle ønske meg adidas powerlift sko til jul. Men jeg aner ikke hvilken størrelse jeg burde ha.. Jeg er mellom 38-39 i skostørrelse, i høyehælte sko så er jeg 38 eller 38.5, i joggesko så er jeg 39. I tillegg så anbefales det på siden at man velger en halv størrelse mindre enn vanlig.

Så noen som har et råd angående dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...