Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er gira på å måle vitamin D nivået i kroppen min. Er dette noe man gjør hos fastlege og koster det noe spesielt?

Fastlegen er enkles. Ring, be om tid. Koster en liten sum for blodprøve, pluss ev time hos legen senere hvis det er avvikende funn. Som regel er det sjukepleier som tar prøven, så du bør få tid kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen er enkles. Ring, be om tid. Koster en liten sum for blodprøve, pluss ev time hos legen senere hvis det er avvikende funn. Som regel er det sjukepleier som tar prøven, så du bør få tid kjapt.

Dette er det enkleste ja, ring og si du vil ta en utvidet blodprøve, evt at du vil de skal sjekke ALT. Så gjør de det, og så får du en gjennomgang i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke så dumt spørsmål, men jeg gidder ikke lage egen tråd. Noen som vet hvordan størrelsene til weightless-buksene er? Bruker S til vanlig, men ut fra størrelseguiden på nettsiden virker det som jeg burde bestille M. Er det evt. mulig å returnere og få byttet hvis jeg bestiller feil størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kanskje ikke så dumt spørsmål, men jeg gidder ikke lage egen tråd. Noen som vet hvordan størrelsene til weightless-buksene er? Bruker S til vanlig, men ut fra størrelseguiden på nettsiden virker det som jeg burde bestille M. Er det evt. mulig å returnere og få byttet hvis jeg bestiller feil størrelse?

Jeg tror du burde gå for en størrelse større, har hørt fra andre at de blir ødelagt veldig fort.

Hvis du søker opp weightless her på forumet så mener jeg det skal ligge minst en tråd med erfaringer om buksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å få bygget om litt hjemme.

Det skal bli et spesialtilpasset skap + en lett vegg.

Lettveggen og skapet i lengden blir 170 cm. Og så skal skapet være 60 cm dypt. Høyden er vel 2.45 om jeg ikke bommer helt. Skapet skal innreddes selv, så er bare veggene som skal settes opp.

Noen som har en vill gjetning på hvor mye jeg må ut med?

Vet at skyvedører + innredning blir på rundt 4000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal spise ute neste uke - skal jeg velge Südøst eller Four seasons i oslo?

(Aurelius, har du peiling?)

Nå har jeg ikke spist på noen av stedene, men nå har jeg sett igjennom menyene, og skulle jeg gått etter magefølelsen, og måtte velge mellom de to, ville jeg gått for SûdØst, rett og slett fordi de ikke slår meg som den erketypiske asiatiske restauranten som vil lage mat fra HELE asia samtidig, noe som umulig kan gå bra(At de har over førti retter på menyen, skremmer meg vekk fra Four Seasons).

Jeg ville kanskje heller anbefalt Nodee eller Sawan, samme prinsipp(asiatisk, mye forskjellig, litt sushi,litt dim sum etc), men utført langt bedre og i mange tilfeller billigere.Nodee skal vistnok være ekstra awesome for de som ikke har den feiteste lommeboka.

Om du vil ha kinesisk,skal vistnok Dinner være megafantastisk.

Om du derimot vil ha premium sushi, anbefaler jeg Alex Sushi på solli plass, dat shit be awesome<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Takk, Aurelius! Alex sushi blir nok litt for dyrt, og Dinner har ikke sushi - som jeg vil ha, men som mamma og pappa ikke har lyst på. Kom frem til at det trolig blir Nodee eller Südøst. :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To paracet. Om det er muskulært, en ibuprofen og en paracet. (standar opskrift fra gubben, han er anestesilege!)

men mannen kan gi deg massasje, det er alltid digg. Ev ligg på mørkt rom med våt klut i panna, mens smertestillende virker...

God bedring!

Hehe vi skal i bryllup i dag og det er mannen som plutselig fikk vondt i hodet i går utav det blå. Så har spist litt og tatt seg en pille :p;) Får håpe det gjør susen! Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...