Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er nettopp det: min personlige erfaring med Pukka te er at den ikke smaker så veldig mye. Det er liksom...litt duft, og that's it.

Hæææ? Ikke smaker så mye. Mulig det er mine smaksløker som smaker ekstra mye, for jeg syns de smaker mye. Mulig du har fått litt gammel te??

Te skal smake, ikke lukte tant og fjas!!:inpain:

Måtte faenmeg be om to teposer på Starbucks:shifty:

Double bag me, biatch!!:cool:

Spør deg det samme :oops: Mulighet for at du har fått gammel te?

Jeg fikk selv noen pakker med Pukka te til jul, og har kjøpt ti forskjellige smaker etter det fra iHerb. Litt hekta :p

Jeg har alltid drukket mye te, og syns ikke Pukka smaker noe mindre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ? Ikke smaker så mye. Mulig det er mine smaksløker som smaker ekstra mye, for jeg syns de smaker mye. Mulig du har fått litt gammel te??

Spør deg det samme :oops: Mulighet for at du har fått gammel te?

Jeg fikk selv noen pakker med Pukka te til jul, og har kjøpt ti forskjellige smaker etter det fra iHerb. Litt hekta :p

Jeg har alltid drukket mye te, og syns ikke Pukka smaker noe mindre enn andre.

Da får jeg gammal te i nesten hele norge:P

Nå klarte jeg ikke holde meg lengre...!!

Brewed

post-1896-14440968165597_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ? Ikke smaker så mye. Mulig det er mine smaksløker som smaker ekstra mye, for jeg syns de smaker mye. Mulig du har fått litt gammel te??

Spør deg det samme :oops: Mulighet for at du har fått gammel te?

Jeg fikk selv noen pakker med Pukka te til jul, og har kjøpt ti forskjellige smaker etter det fra iHerb. Litt hekta :p

Jeg har alltid drukket mye te, og syns ikke Pukka smaker noe mindre enn andre.

Det som er greia med Pukka-te, er ikke at den ikke smaker mye. Poenget er at den smaker veldig lite te :p

Smaken av "te" blir kamuflert av de andre smakstilsetningene.

Derfor det er "te for folk som ikke liker te" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trengte litt nye impulser etter at treningen hadde stagnert siden sommeren og startet rett over nyttår med crossfit. På grunn av en skulderskade har jeg vært nødt til å prioritere mage/rygg og beintrening.

Jeg veier meg en gang i måneden og måler diverse steder med målebånd. Jeg har vært vektstabil i et år, og gikk ned knapt ti kg før det, over to år. Det siste året har jeg trent jevnlig, men mest kondisjon de siste månedene før jul.

Det siste året har det vært null variasjon på omkretsen på lår. I dag hadde jeg gått opp 2,5 cm i omkrets (på ett bein). Jeg har hatt et utmerket kosthold i januar, med høyt proteininntak og i balanse/lett underskudd kalorimessig.

Kan jeg virkelig ha fått så mye muskelmasse i løpet av en måned? Lårene er et av de stedene som jeg ikke har noe spesielt positivt eller negativt forhold til, og det gjør meg ikke noe at de er litt større, men de bør jo helst ikke fortsette å vokse i det tempoet.

Og ja, jeg har selvsagt en stemme langt bak i hodet som hvisker: Ser du, nå blir du tjukk!

(Resten av målene var som de pleier, BMI 23,4).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er greia med Pukka-te, er ikke at den ikke smaker mye. Poenget er at den smaker veldig lite te :p

Smaken av "te" blir kamuflert av de andre smakstilsetningene.

Derfor det er "te for folk som ikke liker te" :p

Grønn Chai te, går det også under ikke vanlig te? :rolleyes:

En av de teene jeg vanligvis har drukket er chai grønn te fra Twinings. Syns Pukka sin Grønne Chai te er bedre, smaker mer..

Uansett.. Godt ikke alle liker det samme :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være så mye, bensinfilter, bensinpumpe gåen, glødeplugger, batteri (har du generelt problemer med bilen i kaldt vær?). Anbefaler deg å ta en sjekk på et servicested.

Nei, har ikke hatt problemer med bilen i år. Men ifølge mannen hadde vi samme problem i fjor, så da var det bare å slepe den i gang. bensinfilter og bensinpumpe er byttet, batteriet funker, pluggene har jeg også byttet så burde ikke være det heller. Vi får håpe svigers får fiksa det i morra for man blir helt handikappet av å ikke ha bil når man er vant til det ass :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn Chai te, går det også under ikke vanlig te? :rolleyes:

En av de teene jeg vanligvis har drukket er chai grønn te fra Twinings. Syns Pukka sin Grønne Chai te er bedre, smaker mer..

Uansett.. Godt ikke alle liker det samme :p

Inneholder kanel, kardemomme, ingefærrot, lakrisrot,grønn te og stjerneanis :p

Jeg sier ikke at det ikke er godt, jeg sier at det er "te" som skjuler tesmaken.

Siste teen jeg kjøpte var 100g sølvnål hvit te. For de aller fleste har man da en te som er helt bortkasta dyrt... for, det smaker "nesten bare vann". Men det er te som faktisk krever en del av deg, og som, hvis du "forstår" den, er en fantastisk te.

Som sagt; det blir litt som å sammenlikne hvorvidt svart kaffe fra nykverna bønner eller kaffe latte med tilsatt vaniljeessens er den "beste kaffen". To helt forskjellige drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ville ikke starte i går morres. Kvelden før startet den og det var ikke noe problem. Den har ikke kondens for da ville den vel ikke startet kvelden før heller... ? Den har batteri og alle lamper lyser som det skal. Lurte på om det var tennpuggene som måtte byttes, men har hatt en gang før at tennpluggene har 'satt seg fast' eller hva nåenn, eller hvordan det kan skje :p Dårlig på å forklare, er ikke noe bilekspert. Dro den da igang, tenkte å prøve det igjen nå etterpå.

Noen andre tanker om hva det kan være?

Hva slags bil? Bensin eller diesel. Drar starteren rundt når du vrir om nøkkelen, eller klikker det bare, eller ingen ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...