Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Hvor går grensen for hva som kan vises på youtube? Ser det ligger en film ute som er totalforbudt her i landet. Uten å gå i detalj så inneholder filmen nekrofili, incest, voldtekt av spedbarn osv der det meste er veldig grafisk, så jeg må virkelig si jeg reagerer litt når en slik film ligger såpass tilgjengelig for alle.

Fordi det går under spillefilm? Fordi den ikke har blitt flagget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor går grensen for hva som kan vises på youtube? Ser hele "A serbian film" ligger ute, som forøvrig er totalforbudt her i landet. Uten å gå i detalj så inneholder filmen nekrofili, incest, voldtekt av spedbarn osv der det meste er veldig grafisk, så jeg må virkelig si jeg reagerer litt når en slik film ligger såpass tilgjengelig for alle.

Fordi det går under spillefilm? Fordi den ikke har blitt flagget?

Mange av dere blir nysgjerrige og vil se på den nå som dere hørte beskrivelsen av den. Men anbefaler dere ikke å gjøre det. Grusom film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går grensen for hva som kan vises på youtube? Ser det ligger en film ute som er totalforbudt her i landet. Uten å gå i detalj så inneholder filmen nekrofili, incest, voldtekt av spedbarn osv der det meste er veldig grafisk, så jeg må virkelig si jeg reagerer litt når en slik film ligger såpass tilgjengelig for alle.

Fordi det går under spillefilm? Fordi den ikke har blitt flagget?

Tjenestevilkår - YouTube + YouTube

Kan høres ut som videoen går greit i mot retningslinjene, så da kan i alle fall brukeren som lasta den opp bli utestengt. Som bruker inngår man en bindende avtale med youtube, der avtalen ikke er gyldig dersom man ikke følger vilkårene de har satt opp. Såvidt jeg forstår det så er youtube avhengig av at videoer blir flagget som upassende for å bli oppmerksom på innhold som går i mot retningslinjene ("When a video gets flagged as inappropriate, we review the video to determine whether it violates our Terms of Use")

Mange av dere blir nysgjerrige og vil se på den nå som dere hørte beskrivelsen av den. Men anbefaler dere ikke å gjøre det. Grusom film

Litt off-topic, men finnes det seriøst folk som frivillig ser på sånt?! Isåfall; faith in humanity = lost ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjenestevilkår - YouTube + YouTube

Kan høres ut som videoen går greit i mot retningslinjene, så da kan i alle fall brukeren som lasta den opp bli utestengt. Som bruker inngår man en bindende avtale med youtube, der avtalen ikke er gyldig dersom man ikke følger vilkårene de har satt opp. Såvidt jeg forstår det så er youtube avhengig av at videoer blir flagget som upassende for å bli oppmerksom på innhold som går i mot retningslinjene ("When a video gets flagged as inappropriate, we review the video to determine whether it violates our Terms of Use")

Litt off-topic, men finnes det seriøst folk som frivillig ser på sånt?! Isåfall; faith in humanity = lost ...

akkurat det jeg tenkte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fungerer lash growth serums? If yes; er det de serumene som koster din første fødtes sjel som er de beste?

Jeg har brukt en som heter "Lash treatment mascara" (?) fra Makeupstore, kosta vel litt under 200 kr. Mistet i alle fall mye mindre vipper, og fikk flere kommentarer på hvor lange vipper jeg hadde fått (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lavt er det fysisk mulig at en BMR går? Har alltid lurt på det. En gammel, sengeliggende dame kan da umulig forbruke noe særlig over 1000 kcal på å holde seg i live?

Kommer vel litt an på hva som skjer i kroppen. Infeksjoner og sykdommer kan draine endel energi. Evt pustebesvær gjør det samme.

Ei dame på 90 år, 165cm høy og veier 55 kg vil ha en BMR på 1057 iflg en BMR-kalkulator jeg fant.

Men som nenvt, øvrig helsetilstand vil påvirke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen prøvd å blande kaffe med kreatin eller andre former for pre-woks for å få seg en ordentlig hard energy-boost? Det tilfelle hvis noen har gjort det, hvordan var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan setter man enklest opp vekter for å trene feks markløft eller knebøy. Liksom hvordan man tar dem av og på stanga på enklest måte?:blush: Vil gjerne ha en inn-med-teskje forklaring..

Løfter opp en vektskive, setter den på stanga, gjentar på andre siden. Så tar du en og en av når du er ferdig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par dumme spørsmål :3

Får man større volum i muskelene av å trene tunge vekter, eller lette vekter? Eller for å si det på en annen måte; blir musklene størst(ikke sterkest) av å trene med tunge eller lette vekter?

Og et spørsmål om kosthold! Er det like viktig å spise nok proteiner på en hviledag som på en treningsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løfter opp en vektskive, setter den på stanga, gjentar på andre siden. Så tar du en og en av når du er ferdig..?
ja, d er lett å si:-) men tenker på når de ikke rr så enkle å få på. Pleier du å ta dem på på golvet eller er stanga på et stativ mens du gjør d? Please, med teskje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par dumme spørsmål :3

Får man større volum i muskelene av å trene tunge vekter, eller lette vekter? Eller for å si det på en annen måte; blir musklene størst(ikke sterkest) av å trene med tunge eller lette vekter?

Og et spørsmål om kosthold! Er det like viktig å spise nok proteiner på en hviledag som på en treningsdag?

Du må øke belastningen over tid for å få fremgang, både for styrke og muskulaturen.

Jeg liker lavrep og føler jeg får mest ut av det, aldri vært så stor som jeg er nå og jeg har så og si bare kjørt programmer hvor det fokuseres på lavrep i baseøvelsene.

Det er like viktig å få i seg det man trenger de dagene man ikke trener, som det er å få i seg det man trenger på de dagene man trener. Kaloriinntaket på hviledagene kan justeres mtp målet du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...