Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Har ikke trent på 2 uker (eksamenskrisemodus+sykdom+stress) og har gått ned en del i vekt. Hvor mye aner jeg ikke men klærne mine sitter jævlig mye løsere enn før.

Point of this: Hvor stor sjanse er det for at jeg har redusert styrken min betraktelig? :(

Basert på egne erfaringer:

Du må nok regne med at styrken er noe redusert. Men, og det er et stort MEN her, den kommer veldig kjapt tilbake. Har jeg hatt en pause på to uker, så har det kanskje tatt en uke med trening så har jeg vært tilbake der jeg var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke balsam bruker du? Å bruker du forskjellige balsamer? Kunne tenkt meg å prøve dette.. Men aner ikke hvilken balsam som er bra :p

Jeg bruker Neutral balsam som vaskebalsamen, den gnubber jeg godt inn i hodebunnen først, Jeg har fått tak i den på apotek og på en stor coop butikk :) Også bruker jeg dermica balsam fra apoteket som pleiebalsam i tuppene mine. :) Jeg er veldig fornøyd med de to. Anbefaler balsammetoden veldig, jeg har fått supermykt og sunt hår av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Har du problemer med hofta vil vanlig mark mest sannsynlig være bedre for deg.

Har ikke problemer med hoften. fikk en lyskestrekk ved test av 1RM på knebøy i januar, den har liksom ikke helt sluppet taket enda. løfter ikke over 70% på knebøy atm, men når jeg tar sumo kjenner jeg meg veldig øm i lysken og følelsen av at om jeg løfter mer en 80% så får jeg ny strekk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Ok - jeg har ikke et godt forhold til p-piller, for jeg gikk opp i vekt, og jeg har hørt at det kan gjøre styrketrening mindre effektiv, det vil jeg ikke ha noe av.

noen her som har erfaring med p-plaster? det inneholder jo samme hormoner, det er jeg klar over - men går man opp i vekt av det? merket noe på trening pga. p-plaster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her som har erfaring med p-plaster? det inneholder jo samme hormoner, det er jeg klar over - men går man opp i vekt av det? merket noe på trening pga. p-plaster?

Selger de fortsatt p-plaster i Norge? Gikk på det da jeg var yngre, men trudde de fjerna det pga stor risiko for blodpropp, kan hende det var i USA de tok det vekk... samme hormoner, så kanskje du skulle prøvd prevensjon med noe annet, mini-pilla, p-stav, hormon-spiral osv. Snakk med legen din for å finne ut hva du kan bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger de fortsatt p-plaster i Norge? Gikk på det da jeg var yngre, men trudde de fjerna det pga stor risiko for blodpropp, kan hende det var i USA de tok det vekk... samme hormoner, så kanskje du skulle prøvd prevensjon med noe annet, mini-pilla, p-stav, hormon-spiral osv. Snakk med legen din for å finne ut hva du kan bruke.

Ja, de selger det fortsatt her. Men jeg ville heller kjørt minipille. Så slipper man mensen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de selger det fortsatt her. Men jeg ville heller kjørt minipille. Så slipper man mensen også :D

Jepp, enig. Dessuten er mini-pilla lettere å slutte med om man får bivirkninger. Gikk masse opp i vekt og ble et PMS monster av p-sprøyta, mens p-staven og mini-pilla funka greit selv om det er samme virkestoff, doseringen spiller vel inn. Gleder meg egentlig til det kommer no på markedet for menn, kjenner jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tviler på det du :D Kanskje jeg har gitt fra meg nummeret i en eller annen bestilling av noe, så har de solgt det videre. Vet ikke jeg. Men jeg brukte linken og reserverte meg igjen.

Om du har vært med på noen form for konkurranse på nett eller lignende har de lov til å gå utenom reservasjonen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...