Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du tenker på å måle, som i å måle framgang i cm, sant? :p

Måle i cm vet jeg, hehe men tenkte liksom mer som hvordan man skal gjøre selve målingen. F.eks er litt usikker på skuldrene, tar du fra den ene skulderbladet til den andre eller tar skulder for skulder? Mage, rygg, armer, hoft, lår etc vet jeg at du bare måler ved å ta båndet rundt den kroppsdelen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måle i cm vet jeg, hehe men tenkte liksom mer som hvordan man skal gjøre selve målingen. F.eks er litt usikker på skuldrene, tar du fra den ene skulderbladet til den andre eller tar skulder for skulder? Mage, rygg, armer, hoft, lår etc vet jeg at du bare måler ved å ta båndet rundt den kroppsdelen :p

Jeg pleier bare å ta utgangspunkt i der jeg alltid har målt, gjør det ikke noe vanskeligere enn det ;) Skuldrene har jeg bare tatt fra det ene skulderbladet til det andre. Akkurat det syns jeg er vanskelig jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier bare å ta utgangspunkt i der jeg alltid har målt, gjør det ikke noe vanskeligere enn det ;) Skuldrene har jeg bare tatt fra det ene skulderbladet til det andre. Akkurat det syns jeg er vanskelig jeg og.

Hehe, aight. Takker for tilbakemeldingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig dum spørsmål men jeg lurer på hvilke kroppsdeler er det som er anbefalt til å måle opp og hva er den beste måten på å måle de ulike delene? Er det noe jeg har glemt å måle opp enn disse?:

* Skuldre

* Rygg

* Bryst

* Armer

* Mage

* Midje/Hoft

* Rumpe

* Lår

* Legger

Ser mål av nakke (og håndledd) eksempelvis er lagt inn på fettprosent-kalkulatorer, så det kan jo kanskje være interessant.

Ellers deles vel arm inn i overarm og underarm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mål av nakke (og håndledd) eksempelvis er lagt inn på fettprosent-kalkulatorer, så det kan jo kanskje være interessant.

Ellers deles vel arm inn i overarm og underarm?

Mhm, bra at du valgte å føye de på (y) Når det gjaldt armene så tenkte jeg kun på biceps og triceps, så det er bra du nevnte at det blir delt inn i overarm og underarm :D

Nå burde vi vel ha klart å dekke det meste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje litt sent, men å legge seg på rygg på gulvet og bare puste rolig gjør susen. Funker hver eneste gang! Prøv ut neste gang du hikker! :)

Ellers kan du forsøke og spille blokkfløyte på innoverpusten. Funker hver gang! Eller veive med armen som om du er på fisketur og kaster med sluk. For du vet.. hikke går over av seg selv i 100% av tilfellene og takket være vår søken etter mønster vil det siste vi gjorde (som vi gjerne gjorde for å bli kvitt problemet) fremstå som det som fungerte. ;)

Post hoc ergo propter hoc - Wikipedia, the free encyclopedia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kan du forsøke og spille blokkfløyte på innoverpusten. Funker hver gang! Eller veive med armen som om du er på fisketur og kaster med sluk. For du vet.. hikke går over av seg selv i 100% av tilfellene og takket være vår søken etter mønster vil det siste vi gjorde (som vi gjerne gjorde for å bli kvitt problemet) fremstå som det som fungerte. ;)

Post hoc ergo propter hoc - Wikipedia, the free encyclopedia

100% av tilfellene, men kan ta noe tid. :p

Charles Osborne (hiccups) - Wikipedia, the free encyclopedia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det her egentlig er et idiotisk spørsmål..

Men er det et enkelt svar på hvordan transkjønnede bør trene for å oppnå deres drømmekropp?

Kjenner ei(?) som har gått gjennom operasjoner og alt sånt ræl, men det kan da ikke være så enkelt som "tren som en mann, se ut som en gudinne"? Vil jo innbille meg at hormonnivåene ikke er identiske med de som jenter har, selv med hormonbehandlinger. Så da vil jo "tren som en mann" føre til at man "ser ut som en mann"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...