Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :) Har prøvd det noen timer nå, men alt kommer opp igjen. Stakars, jeg HATER å spy selv, det er bare helt jææææævli vondt... :(

Prøv svart te som du lar trekke hvertfall 5 minutter og masse sukker. Te og sukker binder magen og sukkeret får også opp formen. Gi han bare litt og litt, gjerne så lite som en spiseskje om gangen. Salt er også fin jeg bruker salt potetgull, ett lite flak til og begynne med. Funker på oss her hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv svart te som du lar trekke hvertfall 5 minutter og masse sukker. Te og sukker binder magen og sukkeret får også opp formen. Gi han bare litt og litt, gjerne så lite som en spiseskje om gangen. Salt er også fin jeg bruker salt potetgull, ett lite flak til og begynne med. Funker på oss her hjemme :)

Ja, klarte å få i han noe potetgull for noen timer siden, mesteparten av det kom opp igjen, men andre porsjon potetgull har sålangt holdt seg i magen.

Te skal jeg prøve når han våkner igjen.. Men vet ikke om jeg har svart da.. Må det være svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lemon kan være svart? står som regel på de at det er smakssatt svart te

Jeg prøvde det for noen timer siden. Alt har kommet opp igjen. Han har sovet endel i løpet av dagen da, så det er bra. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, eller om det er noe mer jeg kan gjøre :( Har vasket endel maskiner med både klær og håndklær i dag kan man si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten gutt som spyr opp alt han får, hva skal jeg putte i han? Spyr til og med opp VANN med litt funsaft, WHAT TO DOOOOOO????????????

Need help ASAP.

Kroppstemperert 2 deler vann + 1 del eple juice, med litt salt i. Små super over tid. Temperaturen er viktig for at det ikke skal komme opp igjen. Salt og kalium fra juicen øker væskeopptaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spør igjen jeg, kan det være andre grunner til at blodårene vises bedre enn lavere fettprosent?

(alder, sykdom..)

Har spurt lege/fysio men de nevnte ikke engang lavere fettprosent så når ikke LEGEN kan svaret så spør man på fitnessbloggen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...