Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

hvordan er benstillingen i militærpress? Bruker selv å sette den ene foten bak den andre for bedre stabilitet. Er det riktig?

Prøv å stå med to parallelle bein! Det er i alle fall den mest vanlige benstillingen.. Men føler du at det er lettere å holde vekta stabil med et bein foran, og et bein bak, fortsett med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I militærpress skal, som Oddis påpekte tidligere, hælene tøtsje (jepp, hater ordet skrevet sånn på norsk... men det er riktig så da får man bare skrape seg litt i øynene og oppleve smerten). I vanlig "frontpress" så kan du ha samme beinstilling som om du skulle ha tatt knebøy. Gir deg bra stabilitet og mulighet til å generere kraft opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I militærpress skal, som Oddis påpekte tidligere, hælene tøtsje (jepp, hater ordet skrevet sånn på norsk... men det er riktig så da får man bare skrape seg litt i øynene og oppleve smerten). I vanlig "frontpress" så kan du ha samme beinstilling som om du skulle ha tatt knebøy. Gir deg bra stabilitet og mulighet til å generere kraft opp.

mener du at hælene skal tøtsje bakken, eller hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjelder det naturell og? Har det alltid vært slik?

Har du sjekket innholdet på skyr naturell? Jeg går ikke rundt med innholdsfortegnelsen til alle de forskjellige sortene i hodet til enhver tid, men det er jo bare å se bakpå :p Ja det har vært sånn så lenge jeg kan huske ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau:

hva er en bra treningrutine for det? jeg mener, det er noen som har en ide om hva slags 'intervaller' som kan brukes som er effektive, om dere skjønner hva jeg mener? Har et i skapet som jeg kan ta i bruk så jeg tenkte hvorfor ikke :p hehe

Hoppe jævlig fort i et minutt?

Hoppetau som cardio | Fitnessbloggen Forum

HOPPETAU: Enkel og billig hjemmetrening - kk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mageliggende hoftefleksjon

Ligg på magen med bena i stroppene, og støtte på underarmer. Løft opp til vannrett stilling (planken). Trekk knærne mot magen.

Progresjon: På strake armer. Trekk knærne på skrå vekselvis til hver side.

PTen min kaller den for "dynamisk planke".

Noe som dette? :)

Ja, nettopp den! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dum spørsmål synes jeg egentlig, men hvilken havregryn er den beste å velge? Tenkte å begynne å ha havregryn i kostholdet men jeg må finne ut hvilken type jeg skal velge først. Har prøvd å søke litt her og der og det jeg fant ut av først og fremst er at de aller fleste anbefaler de store fremfor de som blir lettkokte, men jeg vet jo ikke hvem som er hvem. Så jeg lurte bare på om noen kunne bare si meg en type merke som har gode havregryn produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dum spørsmål synes jeg egentlig, men hvilken havregryn er den beste å velge? Tenkte å begynne å ha havregryn i kostholdet men jeg må finne ut hvilken type jeg skal velge først. Har prøvd å søke litt her og der og det jeg fant ut av først og fremst er at de aller fleste anbefaler de store fremfor de som blir lettkokte, men jeg vet jo ikke hvem som er hvem. Så jeg lurte bare på om noen kunne bare si meg en type merke som har gode havregryn produkter.

Axa sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...