Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Enda et dumt spørsmål fra meg. Jeg er ganske svak i venstre benet og trener bena hver for seg (hvis ikke så er det godfoten som tar tyngden). Men bør jeg trene opp venstre benet til samme nivå som høyre slik at de er tilnærmet like sterke? Hvis jeg øker vekten på høyre benet vil jeg jo alltid være sterkere i den og da er jeg like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppfølgingsspørsmål...er det noen måte, når du er i butikken og se, kjenne, lukte på om den ene avocadoen er bedre enn de andre? Eller må man bare..vente og se ?=p
trykk forsiktig ved stilken. om den gir etter for presset er den spiseklar. Den skal være så myk inni at du kan bruke skje for å ta den ut av skallet, og skallet skal gi slipp på kjøttet. Husk salt på. Spis kun det med grønn farge:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan få hårfargen til å vare lenger? Uansett hva jeg har prøvd av hårfarge; hjeme, hos frisøren, den mest anbefalte, den som liksom skal være best, you name it, så vil den ikke vare på noe som helst vis. Jeg gir snart opp.

Evt hva bruker dere som farger håret?

Shampo for farget hår. Mange av de fra iherb som er snillere mot miljøet bevarer fargen bedre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver å bli klok på dette MyLog greiene. Har gitt det opp flere andre ganger, men nå skal jeg gjøre et forsøk. Hvis jeg for eks skal logge 3 egg, hvordan gjør jeg det? Jeg får bare opp en porsjon eller en pakke, etc, må jeg gjøre det i flere omganger da eller? :p

Jeez jeg skjønner ikke den sida ass :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spm

IGJEN

Hva slags strikk burde jeg velge? Treningsutstyr - Treningsklær - Kosttilskudd som Omega 3 og Proteinpulver Kikker litt her. Skal brukes til pullups og chins.

Mine ble kjøpt i utlandet, til en billig penge, fem farger (grønn, blå, rød, lilla, gul). Husker bare ikke hvor jeg fant dem.

Du bør begynne med grønn strikk hvis du ikke har kjørt mye chins/pullups før. Det går fort unna, så du trenger nok en blå ganske raskt... Dette forutsetter selvfølgelig at det er samme type strikk som jeg har da, selvfølgelig. Men jeg bare regner med det. Jeg ville hatt alle fargene da... jeg varierer mellom sett med 5x5, 3x8 osv, så da må man ha forskjellige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ble kjøpt i utlandet, til en billig penge, fem farger (grønn, blå, rød, lilla, gul). Husker bare ikke hvor jeg fant dem.

Du bør begynne med grønn strikk hvis du ikke har kjørt mye chins/pullups før. Det går fort unna, så du trenger nok en blå ganske raskt... Dette forutsetter selvfølgelig at det er samme type strikk som jeg har da, selvfølgelig. Men jeg bare regner med det. Jeg ville hatt alle fargene da... jeg varierer mellom sett med 5x5, 3x8 osv, så da må man ha forskjellige farger.

Har kjørt noe pullups og chins før, har en rekord på 9, men syns ikke det er så sykt bra :p

-men blå da eller i første omgang? MÅ man ha alle? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjørt noe pullups og chins før, har en rekord på 9, men syns ikke det er så sykt bra :p

-men blå da eller i første omgang? MÅ man ha alle? :p

Trenger du egentlig strikk når du tar så mange med kroppsvekt? Trenger du ikke heller belte å henge vekter i da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balanse/ feil bruk av leggmuskler når jeg står:

Sliter litt med å stå "riktig". Har såkalte "hammer toe" på høyre og venstre fot og når jeg står på venstre fot bruker jeg de laterale plantar musklene. Gjør jeg det samme på høyre side, står jeg ganske så normalt. Hvordan kan jeg gå frem her? Tenker da at noen av leggmusklene er stramme? Men hvilke? Forslag til tøyingsmetoder? (Har tennisballer og baseball tilgjengelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jeg har så (mensen)vondt at jeg holder på å krepere. Lekker gjennom alt gjør jeg også. Hjelp, finnes det en vidunderkur?

Jeg har en krem som jeg pleier å smøre på på utsiden der det gjør vondt som gjør underverker, løsner liksom opp. Utrolig, men har gjort det nå hundre ganger. Funker fett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...