Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Tidenes samtale tok place bak meg i køen hs Gmax i dag:

jente 1: 'jeg skal spørre 'et eller annet navn' om jeg kan begynne på proteinpulver. Du vet at du har det i en sånn boks og så rister du det. Det ser kult ut, så jeg vil prøve det.'

jente 2: ' nei, proteinpulver, det er jo bare for folk som er kroppsfikserte, og du får jo det fra vanlig mat også, så det er ikke bra'

jente 1: 'nei, men du skjønner det at jeg ble fortalt at når du skal bygge muskler og sånn så må du ha det for at du skal ha nok kalorier eller hva det heter, ja, noe sånt, så da er det viktig å ha sånn proteinpulver'

Jeg døde. Jeg var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nær ved å snu meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidenes samtale tok place bak meg i køen hs Gmax i dag:

jente 1: 'jeg skal spørre 'et eller annet navn' om jeg kan begynne på proteinpulver. Du vet at du har det i en sånn boks og så rister du det. Det ser kult ut, så jeg vil prøve det.'

jente 2: ' nei, proteinpulver, det er jo bare for folk som er kroppsfikserte, og du får jo det fra vanlig mat også, så det er ikke bra'

jente 1: 'nei, men du skjønner det at jeg ble fortalt at når du skal bygge muskler og sånn så må du ha det for at du skal ha nok kalorier eller hva det heter, ja, noe sånt, så da er det viktig å ha sånn proteinpulver'

Jeg døde. Jeg var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nær ved å snu meg...

Det dummeste du har hørt.. | Fitnessbloggen Forum

Feil tråd, fine deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, man skulle nesten tro det !:p Værste var at han kom å ga meg tips uten at jeg hadde spurt om hjelp. Føler selv jeg gjør en ganske bra militærpress, så skjønte liksom ikke helt problemet. Men gidda ikke motsi han før jeg var sikker på at det var feil.

Da kan du klage:D Du må jo få lov til å trene i fred, ikke bli plaget av uønsket kontakt fra en ansatt!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når bør jeg gjøre øvelser for bedre ankelmobilitet? Er stiv som bare f (til tross for 13 år med ballett) og ser at bøyen min vil ha godt av bedre mobilitet i anklene. Har funnet en del bra ting på mobilityWOD + youtube, men ingen sier noe om NÅR man skal gjøre disse øvelsene. Daglig, før trening, etter trening..? Bedriver ellers dynamisk oppvarming før alle økter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, har ikke trent siden fredag og hadde opprinnelig tenkt å ikke trene før fredag igjen pga deload (ikke trene = lettere vekter, ingen baseøvelser). Jeg føler meg helt jævlig. Kan vi si at det er nok deload og at jeg kan trene igjen i morgen?:p

Kan alltids trene med lettere vekter i en deload ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...