Jump to content
TrainGre

Evaluering av magemuskler (Ved: bilde)

Recommended Posts

Hey!

Har siden sist, 08.03.14, trent bra med styrke og mindre kardio. Har dog gått opp 3-4 kg, mest muskler tror jeg men og noe fett.. Laster opp bilde av hvordan "magemusklene" er nå, tar veldig gjerne imot tilbakemeldinger på bildet sett i forhold til forrige bilde, og evt. hva jeg bør gjøre videre!

Takk (y)

post-14086-14440978040555_thumb.png

post-14086-14440978041911_thumb.jpg

Fortsetter under...

......... fortsett med å trene og spise ? :confused:

Bør jeg kjøre enda mer målrettet magetrening, sett bortifra vanlig styrketrening, og fokusere på nedre del av magen? Har så lite peiling på dette... :blush:

https://www.tn.no/ryp

Du kan sjekke ut ryp for eksempel. Et generelt program og diet som fungerer for de fleste. Og med "nybegynner-effekten" får du vel gainz av omtrent hva som helst.

Det dummeste du gjør er egentlig å lage dine egne programmer med filosofien "more is better".

Du trenger f.feks ikke 10 sett bicepscurl til failure for å stimulere til muskelvekst.

https://www.tn.no/ryp

Du kan sjekke ut ryp for eksempel. Et generelt program og diet som fungerer for de fleste. Og med "nybegynner-effekten" får du vel gainz av omtrent hva som helst.

Det dummeste du gjør er egentlig å lage dine egne programmer med filosofien "more is better".

Du trenger f.feks ikke 10 sett bicepscurl til failure for å stimulere til muskelvekst.

Skal absolutt sjekke det ut. Har hittil i år kjørt dette programmet http://www.dagbladet.no/2012/08/16/tema/trening/cornelis/elander/hollywood/22976329/

Annonse

Kjempebra jobba, det der er en tilnærmet perfekt overkropp etter min mening (y)

(Ikke alle jenter synes gutta skal være størst mulig, selv om det ofte virker sånn her på forumet.)

Er det dette programmet du har gjort hele tiden? Og har du et "eget" mageprogram?? Kjempebra jobbe forresten :-) keep it up bro

Ja, er dette programmet jeg har brukt siden januar. Når det gjelder mageøvelser kjører jeg litt diverse :)

Hei igjen!

Tenkte å komme med en oppdatering! Har de siste månedene trent veldig mye mindre kardio, litt mindre styrke, samt slurvet litt med kosthold! Har ikke helt hatt motivasjonen, men dette er jo noe som kommer å går!

Føler selv "fysikken" har endret seg litt de siste måneder.. hva synes dere?

post-14086-14440993513091_thumb.jpg

Mye mindre kardio var min nøkkel til gains i utgangspunktet. Merket det godt når jeg sluttet å løpe 5 dager i uken + styrketrening. Ser ut som du har kontinuerlig fremgang, og da er det bare å fortsette i samme sporet (y)

Annonse

Damn, her har det blitt resultater ja! Knallbra jobbing av trådstarter. Du ser jo fremdeles rektig bra ut, og jeg vil tro mange vil sette mer pris på utseendet ditt nå, enn slik du gjorde på førstebildet+æbz.

I ettertid ser jeg på alle bilda jeg var undervektig... 

Har tatt til fornuften nå og spiser skikkelig mat og rikelig, trener masse styrke og har mye mer volum :) Er enda sterkere enn noen gang også!

I ettertid ser jeg på alle bilda jeg var undervektig... 

Har tatt til fornuften nå og spiser skikkelig mat og rikelig, trener masse styrke og har mye mer volum :) Er enda sterkere enn noen gang også!

Høres bra ut det!

Packen fortsatt på plass? :)

På 8.12.2014 den 0.26, TrainGre skrev:

2014:

post-14086-14440993513091_thumb.jpg

Interessant å bla gjennom denne tråden som er snart 3 år gammel.

siden sist:

Er nærmere 100 kg tung, gir blaffen i mageruter (fortsatt flat mage), har fått stor rygg og brede skuldre. Er skikkelig fornøyd!!