Gå til innhold

Trenger tips til coach mot deltakelse i classic


Tiwas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, det sier seg da vell strengt tatt selv.:)

Om du ser litt mer en bare det som står der, så hintet jeg selvsagt til at du kan vell bruke han fulltid? Han er jo toppen av kremen. :)

Jeg er på vei inn i en ny runde med Børge nå og stilte spørsmålet. Har ikke fått svar, hverken på om han tror jeg har symmetrien til å lykkes eller om han er interessert i å coache mot en konkurranse. Uansett er det jo kjekt å se hvem andre som finnes.

Så vidt jeg kan se er det mest symmetrien og fettprosenten jeg må jobbe med. Ifølge reglene jeg fant på NKF sine sider (http://www.nkf-ifbb.no/regler_BF_menn.html) kan jeg stille med max 75kg (jeg er 171cm på en god dag). I morges var jeg 86kg og ca 11%. Om jeg skal stille på 4% er jeg ca 80kg...;) Jeg tror Børge er mer fan av å bygge folk *opp*, mens jeg ikke har noen interesse av å jobbe meg opp til 100kg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når i nærmeste fremtid tenker du å konkurrere?

Ser du etter noen som kan dømme fysikken din og dermed forme deg til det beste du kan bli og stille når den tid kommer?

Noe i den duren.

1. Bedømme om fysikken min egner seg. Jeg får jo smale skuldre på grunn av brede hofter bl.a.

2. Finne ut hvor jeg må forbedre meg.

3. Legge opp løpet og sette tidsrammene.

Så...en som kan noe som helst om dette og er flink til å forme folk. Målet mitt på sikt er jo uansett en mest mulig atletisk kropp og holde meg mellom 8 og 10% og ca 90kg. Det er mer enn massivt nok for en på min høyde, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om Bjørgulf Hansen er noe å satse på? Så vidt jeg kan se er det Tommi, Harald og Bjørgulf i Oslo. Med mindre jeg vil begynne med Booty-trening hos Silje Mariela :p

Det eneste andre alternativet i fornuftig avstand er Brynjulf Svokmo, og ut fra sidene hans ser han ikke ut som han vil kunne hjelpe meg stort ;)

Venter forresten på svar fra Tommi om hvilken dag jeg skal komme inn. Blir enten tirsdag eller fredag. La ved at par dårlige mobilbilder fra treningen på fredag og fikk i hvert fall høre at han syntes det så ut som jeg hadde et veldig bra utgangspunkt og at han "ser at jeg tar trening og kosthold seriøst" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser vi hva Tommi sier på fredag først! Ut fra det jeg ser her og andre steder er nok han førstevalg, men som han sier - han hjelper allerede 30 stykker, så må nok imponere bra for å få en mulighet ;) Dersom hverken han eller Harald kan i år kan jeg jo kanskje få pekere til hva jeg bør jobbe med og så heller komme på teamet til en av dem til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...