Gå til innhold

"Bikini-Nina" har konvertert til Islam


Lloyd

Anbefalte innlegg

Uten at jeg egentlig bryr meg, men så er det første gangen jeg har sett noen i "burka" gjøre en posering med innsnøret belte i livet og hoftevrikk? o_O

En liten korrigering fra en ung pike her. Burka og hijab er to veldig forskjellige ting. Burka dekker HELE kroppen, ansiktet og øynene (med unntak av netting rundt øynene). Hijab dekker håret + at kvinnen som bærer hijab ikke skal vise bare armer eller bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten korrigering fra en ung pike her. Burka og hijab er to veldig forskjellige ting. Burka dekker HELE kroppen, ansiktet og øynene (med unntak av netting rundt øynene). Hijab dekker håret + at kvinnen som bærer hijab ikke skal vise bare armer eller bein.

Og det var derfor jeg brukte "". Jeg er fra Drammen tross alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto en artikkel i Aftenposten om akkurat dette i dag. Det sto blant annet at forskning viser at overvektige mennesker har større sjanse for å få avslag på jobbsøknader, lavere lønn o.s.v.

Forskjell på å se perfekt ut og presentabel ut. Overvekt og uflidd ytre signaliserer ofte en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanke: Det var en heidundranes forandring; Fra bikini til islam. :p Sålenge dette gir henne lykke og mening med livet, så flott for henne! Ingenting annet betyr vel egentlig nevneverdig mer. Jeg leste de intervjuene som er gjort med henne før scenen, etter og dette nye intervjuet etter konverteringen og det virker som ei reflektert jente som likevel har slitt med "selvet" og mistet kontrollen litt. Jeg er ikke et nanogram religiøs, men om dette er det som gjør livet komplett for henne; Som sagt, flott og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orket ikke å lese alt, men bet meg merke i følgende "jeg satt alene med sjekken på 750 euro og følte at livet måtte ha mer å tilby"

Ja, folkens. Livet har veldig mye mer å tilby enn proteinshaker, kaloritelling, sulting og overdreven trening. Livet er litt mer enn å lure på om man skal tørre å spise en brødskive eller om det blir for mye kalorier å ta en skje ketchup til maten. Mange av dere hadde hatt godt av å legge større vekt på livet og ikke på fitnessformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke å lese alt, men bet meg merke i følgende "jeg satt alene med sjekken på 750 euro og følte at livet måtte ha mer å tilby"

Ja, folkens. Livet har veldig mye mer å tilby enn proteinshaker, kaloritelling, sulting og overdreven trening. Livet er litt mer enn å lure på om man skal tørre å spise en brødskive eller om det blir for mye kalorier å ta en skje ketchup til maten. Mange av dere hadde hatt godt av å legge større vekt på livet og ikke på fitnessformen.

In you're face, fitnessfolket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen person som konverterer til hvilken som helst annen religion ville folk spammet "jesus er best", "velkommen til kristendommen, beste livet" etc?

ehm. Boligmarkedet er ganske bra for tiden om du kjøper. Du MÅ ikke bo under en stein..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst så må jeg si jeg ikke har noe i mot islam. Good on her.

Orker ikke lese komentarene engang.

Det jeg lurer på er:

Har hun blitt "frisk" eller har kroppsfokuset gått over til Allah fokus?

Hvis man føler seg ensom og alene og fortapt er det nok fint å plutselig bli en del av en større gruppe, finne meningen med livet osv..

og om man tror man blir usynlig med hijab i norge er man naiv synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og må si at det irriterer meg litt at hele norges muslimer er i kommentarfeltene på facebooken hennes og denne artikkelen hvor alt som kommenteres er "allah akbar" og "hellig allah", "velkommen til livet", "islam er livet" osv osv osv.. og hun svarer selvfølgelig med en eller annenn quote fra islam (ikke noe hat her, men provoserer meg, kan ikke forklare hvorfor). Ingen person som konverterer til hvilken som helst annen religion ville folk spammet "jesus er best", "velkommen til kristendommen, beste livet" etc?

Du har åpenbart ikke vokst opp i bibelbeltet på sør-vest landet. Da jeg fortsatt var på Facebook, opplevde jeg jevnlig at gamle klassevenninner og gladkristne arbeidskolleger spammet newsfeeden med "gud er god" og bibelsitater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myr sin kommentar må være den jeg føler er mest treffende. Gudene vite hvor mange flere komplimenter jeg fikk da jeg var +20kg! Åh, jeg hadde både former og en sunn kropp! Og så flott det var at jeg ikke lot alt presset gå inn på meg! Nå? Helseskadelig mager og hjernevasket. Fuck you, everyone, this shit makes no sense.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...