Gå til innhold

Crossfit for og få resultat?


celiino

Anbefalte innlegg

Folk går og skryte over at dei har gått ned i vekt av f.eks. 2 måned, ikkje så masse vekt men at man ser forandring sånn som her henta frå fb

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=522840654421621&set=a.233661920006164.55523.210843972287959&type=3&theater

man ser jo at ho har blitt slankere og gått ned i vekt etter berre 2 måned.

Er da mulig? Folk seie både ja og nei..

Hmm..

Det er jo da eg og vil litt, gå ned i vekt, samtidig for å bli sterkere, bedre kondis rett og slett bedre form

Da synes jeg du skal ta en prøvetime!

Trening handler til syvende og sist at du liker det og at du trives med det. Når crossfit er noe du kunne ha tenkt deg å prøve, så gjør det.

Du får lært teknikk, du får trent både styrke og utholdenhet. Hvis du liker det så er der bare å fortsette og så ser du hvor veien går etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe erfaring med crossfit selv, men kunne tenke meg å prøve det en gang, kanskje i en liten periode mellom styrkeprogrammer, det ser gøy ut, og høres gøy ut etter det man leser her inne :)

Men for å ta en annen ting som kanskje blir litt på siden av tema, hvis din PT mener at boksing er lett og har enkle teknikker så bør han kanskje prøve det, det tar mange år før alt sitter ordentlig, og lang og møysommelig trening for å bli såpass sterk og rask som man bør være, jeg er tidligere bokser og vet hva jeg snakker om....tror ikke jeg hadde klart å forholde meg seriøst til en PT som fikk remjet ut av seg noe så dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjena.

Jag skulle vilja ge dig dem tips som kanske är mest värda av allt.

- När du gör något nytt, använd alltid ditt förnuft. Som ifall du ska ta ett matte test, frågan är 100x30+15-9= ?

Ifall ditt svar blir 306, gör man ofta en generell genomgång i tankarna ... är det logiskt? Svar nej.

Ok, då räknar jag om.

Samma med allt annat i livet, det betyder så klart även träning.

Även ifall du aldrig testat någonting, kan du faktiskt tänka efter och använda sunt förnuft. Detta kommer spara dig mycket,

Följer du denna enkla regel, kommer du att komma hur långt som helst, dessutom kan du tänka enligt den andra och även otroligt viktiga regeln för att få resultat och framgång;

- Du får vad du själv satsar. Väldigt sällan går någon in på ett gym och lyfter 300kg i marklyft. Med andra ord, för att komma dig, behövs tålamod, kreativitet, planering, kost, sömn, glädje och framför allt ifall du frågar mig, attityd och insats.

Ta dessa enkla regler till dig och använd dem var du än befinner dig.

Lycka till med din CrossFit karriär och glöm inte att ha kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crossfit er fint for å få damer til å se atletiske ut. Ideelt for maks styrke? Nei. Ideelt for max swole? Nei. Ideelt for max kondisjon? Nei. Men du får litt av alt. Dessuten liker mange treningsformen da det er mye action. Bare bruk litt fornuft, crossfit har mange steder et litt frynsete rykte grunnet rhabdofest og kompliserte løft til failure, men mange steder er det fint.

Ps: Vennligst ikke skriv på dialekt, jeg m. fl. får mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crossfit er fint for å få damer til å se atletiske ut. Ideelt for maks styrke? Nei. Ideelt for max swole? Nei. Ideelt for max kondisjon? Nei. Men du får litt av alt. Dessuten liker mange treningsformen da det er mye action. Bare bruk litt fornuft, crossfit har mange steder et litt frynsete rykte grunnet rhabdofest og kompliserte løft til failure, men mange steder er det fint.

Ps: Vennligst ikke skriv på dialekt, jeg m. fl. får mareritt.

Word, men det der er svensk bro! Eller var det er forsøk på å kaste ut svensken?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg så ha jeg fått kjempe god resutalter. https://www.facebook.com/Treningsforum/posts/10154025787075122?comment_id=48391283&reply_comment_id=48391310&offset=0&total_comments=8&notif_t=share_comment

Jeg drev aktivit med idrett og styrketrening nå jeg var yungre og etter 3 år fri fra trening så fikk jeg vite at det skulle åpnes en ny senter rett ved der jeg bodde. Tok en prøve time og ble hekta fra dag en.

Jeg e nå sterkere enn var jeg var før jeg sluttet å trene, ha bedre kondis og føler meg bedre å bedre for hver dag jeg trene det.

Kan anbefaler det på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...