Gå til innhold

Sko til styrkeløft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 318
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Jeg slår et slag for Vibram five fingers, jeg. Nettopp fått et par og de er de beste skoa jeg noensinne har brukt under styrketrening selv om det jo ikke er knebøysko direkte. Skikkelig god kontakt

Rart hvor mange som mener at joggesko er "beste sko til knebøy". Om du har hørt en PT eller en venn si det er bra - uansett hvor flinke de sier de er, det er feil. Joggesko blir aldri BESTE sko til kn

Postede bilder

Gjest tobern

tro det eller ei, har filmet ei stund med og uten sko å resultatet taler klart for bedre teknikk uten høy hæl. Sjekke titan skoa

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Noen som har disse eller tror de vil funke med littvekt på ryggen?

http://www.x-life.no/products/crossfit-nano-30-herre-bluenavy

Har de, bruker de til markløft og generelt på all styrketrening utenom bøy hvor jeg har løftersko. Er kjempefornøyd med de, flate og gode syns jeg. Men måtte ned ca halv str på de, litt vide i modellen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...

Prøvde inov8 powerheels i dag. Hadde skoa fra før. Har aldri forsøkt styrkeløft sko så kan ikke sammenligne men med disse følte jeg jeg ble mer stabil og lettere å komme dypere. Og veldig lette å ta av og på. Skal passe de fleste minimalistiske sko visstnok

post-32345-14440978367815_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Prøvde inov8 powerheels i dag. Hadde skoa fra før. Har aldri forsøkt styrkeløft sko så kan ikke sammenligne men med disse følte jeg jeg ble mer stabil og lettere å komme dypere. Og veldig lette å ta av og på. Skal passe de fleste minimalistiske sko visstnok

Det der så virkelig ikke dumt ut! Hvor kjøpte du de?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...
Jeg tar selvkritikk for å ikke ha lest alle 11 sider her, men finnes det en sjappe i Oslo som selger bøysko hvor jeg kan prøve de on-site?

Spør Stian André Sundvold (kappi) om du kan komme på kontoret hans på Økern å prøve sko. Det gjorde jeg (y)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...