Gå til innhold

Sko til styrkeløft


pakksakene

Anbefalte innlegg

Ja, da spørs det om jeg skal invistere i mine 3. par vektløftersko.

Tidligere har jeg hatt de rimelige Mirunz skoene, det ble fort ødelagt i limingene og kunne virke noe løfsete. Kjøpte meg Nike Romaleos 2 for et knapt år tilbake, men etter litt frem og tilbake har jeg funnet ut at helen rett og slett blir for høg, har prøvd litt bøying med de gamle Mirunz skoene igjen, og teknikken fikk seg en skikkelig opptur med den litt lavere helen. Så da er spørsmålet hva skal jeg gi meg ut på nå ? Noen som har tips til en sko ikke har så høg hel som romaleos 2 ?

Hvordan er høyden på den nye Adidas Power Trainer skoen ? Prisen er jo rimelig hyggelig, har ingen planer om å invistere i en sko med Romaleos prisklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.xxl.no/Root/Sko/Herresko/Innend%C3%B8rs-sport/inov8-Fastlift-335%2C-vekl%C3%B8ftersko/p/1090377_1_Style

Noen som har prøvd disse?

Hvilke sko vil de evt kunne sammenlignes med?

Har ikke all verden av butikker i nærområdet som selger slike sko, og kjøp over nett er jeg veldig skeptisk på, iom at det er så mange mellomstørrelser etc i området 42-44.

Løfter pr i dag med sneakers som burde ha blitt byttet for mange år siden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte herremodellen i dag på XXL (FastLift335). XXL har desverre ikke damemodellen i sortimanget sitt, så du kan ikke gå innom der for å teste de ut.

Blir første økt i morgen med de, så kan komme med mer input da.

Ellers er det jeg har lest av tester at det er ganske allsidige løftesko, litt mobile i front, slik at du kan bevege deg mer fritt enn i de mest hardcore løfteskoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innov-8 Fastlift 335 var gode sko!

Nå har jeg ikke noe sammenligningsgrunnlag enn slitne sneakers, så kan ikke sammenligne med de andre løfteskoene.

Jeg kom iallefall merkbart lengre ned, og med beina mer samlet, stabile og gode sko ! :)

Var jævli mør i låra før økta, så fikk ikke bøya så utrolig mye, men de er lovende for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Adidas Adipower? Er det noen som har erfaring med de?

Har inntrykk av at nesten ingen på forum her bruker de. De er i hvertall ganske populære blant vektløftere når man ser YouTube videoer.

Har adipower, mest stabile skoa jeg har prøvd. Hadde power perfect før. Er ikke noe særlig å gå rundt med da de er veldig stive. Men et jo ikke derfor man kjøper slike sko. Sitter fint og tight rundt foten. Skal visst være litt smalere enn romaleos. Mye mer solide enn feks powerlift, er vel å forvente mtp prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Trenger virkelig hjelp her! Jeg kikker rundt over alt for å lese om sko, men vil høre deres mening! Hvilke sko bør jeg anskaffe meg om jeg ønsker meg vektløftingssko? Setter pris på om dere heller gir meg skotips istedet for sider jeg kan kikke på, da jeg er i USA for tiden for får egentlig tak i ganske mye her. Setter også pris på om dere har amerikanske nettsider jeg kan bestille fra! Åå, men dere er greie om dere kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...