Gå til innhold

Sko til styrkeløft


pakksakene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester

Om du liker å stå flatt så kan du finne deg et par gamle converse, ellers selger bl.a magshop.no styrkeløftersko (de har en mer opphøyd hel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Skoene kan hjelpe til å nå litt dybde, og er mye mer stabil en hva joggesko osv er. Men om de er mye mer stabil en sokkelesten vet jeg ikke. Men jeg liker de. Dette er nå primært for knebøy og olympiske løft da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Tror ikke det spiller så mye rolle for annet en pengeboka. Kjøpte Mirunz pga det var det eneste merket som hadde min størrelse på lager da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slår et slag for Vibram five fingers, jeg.

Nettopp fått et par og de er de beste skoa jeg noensinne har brukt under styrketrening selv om det jo ikke er knebøysko direkte. Skikkelig god kontakt med bakken! Knebøy og mark er som en drøm med disse :)

Stiller meg fullt og helt bak dette. Har et par Bikila som jeg bruker, men tenkte jeg skulle kjøpe meg et par classic for enda mindre såle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slår et slag for Vibram five fingers, jeg.

Nettopp fått et par og de er de beste skoa jeg noensinne har brukt under styrketrening selv om det jo ikke er knebøysko direkte. Skikkelig god kontakt med bakken! Knebøy og mark er som en drøm med disse :)

Jeg har planlagt å kjøpe et par av disse når jeg er i statene :)

Håper de er så bra som alle sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg fullt og helt bak dette. Har et par Bikila som jeg bruker, men tenkte jeg skulle kjøpe meg et par classic for enda mindre såle :)

Jeg har planlagt å kjøpe et par av disse når jeg er i statene :)

Håper de er så bra som alle sier

Jeg har et par KSO. Helt fantastisk grep med bakken. Jeg har pleid å slite med å bli for baktung når jeg har tatt knebøy barfot eller med flate sko, men det har jeg aldri opplevd med Vibram'ene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en ekspert, og kjører ikke tung bøy, men jeg er superfornøyd med nike free! :)

Bruker du de med myk såle eller free trainer?

Jeg har de free trainer men syns det er mye bedre å kjøre uten sko enn med de på. Men liger bedre at helen er mer flat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...