Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei, ganske off topic nå, men hvor ille er det at en som jente har harde nipples under trening? Jeg har nemlig verdens hardeste nippler under HELE treningsøkten og det er få sports-bh som kan temme dem. Her en dag ble jeg selv så distrahert at jeg måtte kle på meg..

Skjer hele tiden! Så det er ingenting å bry seg om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, ganske off topic nå, men hvor ille er det at en som jente har harde nipples under trening? Jeg har nemlig verdens hardeste nippler under HELE treningsøkten og det er få sports-bh som kan temme dem. Her en dag ble jeg selv så distrahert at jeg måtte kle på meg..

Du er nok ikke alene her, og det er jo ikke så mye å få gjort med det dessverre. Jeg er glad i mørke topper, eller topper med mønster, så vises det ihvertfall litt mindre.

Angående sjekking på treningssenteret, så kan man jo puste ut og si puh, det var tungt eller noe i den duren etter endt sett hvis man står i nærheten av personen man ønsker kontakt med.

Hadde en morsom dame på treningssenteret der jeg trente før som ofte tok seg helt ut og tydelig viste hvor sliten hun var etter endt sett, og det var da lett å komme i prat med henne. Var riktig nok ikke sjekking da, men sosial kan man jo være. Vi har jo alle stortsett til felles at det er tungt å trene, så da kan man "klage" sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok ikke alene her, og det er jo ikke så mye å få gjort med det dessverre. Jeg er glad i mørke topper, eller topper med mønster, så vises det ihvertfall litt mindre.

Angående sjekking på treningssenteret, så kan man jo puste ut og si puh, det var tungt eller noe i den duren etter endt sett hvis man står i nærheten av personen man ønsker kontakt med.

Hadde en morsom dame på treningssenteret der jeg trente før som ofte tok seg helt ut og tydelig viste hvor sliten hun var etter endt sett, og det var da lett å komme i prat med henne. Var riktig nok ikke sjekking da, men sosial kan man jo være. Vi har jo alle stortsett til felles at det er tungt å trene, så da kan man "klage" sammen.

Tror det er ett godt triks generelt - vær sosial med både jenter og gutter når det passer seg sånn, så går det greiere med det motsatte kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der tipset ville jeg ikke fulgt. Det er ekstremt creepy å bli forfulgt på treningssenteret.

Snakker av erfaring.

Følg heller en dose av de andre tipsene her!

Meningen er at du skal gjøre det så åpenlyst at det fører til en lettet stemning, og fremstå som morsom i stedet for creepy.. Er bare et forslag, og det er sikkert mange bedre der ute/ her inne i tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig syns jeg det er creepy når folk begynner å spør om nummeret mitt helt ute av det blå på trening. Var til og med en som ventet utenfor og så fort jeg kom ut prøvde han å kysse meg. Nei takk! :cautious: . Jeg vet ikke om jeg hadde synes det var mindre creepy om de hadde slått av en hyggelig prat først, men plis gutter, hvis dere velger først å sjekke opp en jente, ikke stå i hjørnet og stirr intenst mens jenta utfører en øvelse (spesielt ved hip thrust), for så å prøve seg. Stirring øker creepyfaktoren med 200%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningen er at du skal gjøre det så åpenlyst at det fører til en lettet stemning, og fremstå som morsom i stedet for creepy.. Er bare et forslag, og det er sikkert mange bedre der ute/ her inne i tråden

Erfaringsmessig så er det ikke gøy å blir forfulgt når man trener. Selv om man gjør det åpentlyst. Skjønner hva du mener, men ja, til og med åpentlyst hadde vært rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig så er det ikke gøy å blir forfulgt når man trener. Selv om man gjør det åpentlyst. Skjønner hva du mener, men ja, til og med åpentlyst hadde vært rart.

Ser den! Vel forhåpentligvis har han/hun/de sluttet å forfølge deg og du kan nyte treningsøktene.. Tydelig at den fremgangsmåten ikke hadde funket på deg :notworthy: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som trener interesserer seg jo for treningsprat, så du kan begynne litt sånn ledig og lett omkring benkpressteknikk og si "når man løfter med sprikende albuer får man lengre ROM, men samtidig vil diagonal utførselsretting på armene med samlede albuer føre til en horisontal kraftvektor på underarmene rundt 3-plankehøyde av lockout. Hva tenker du om det paradokset?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå det er stoooor forskjel på en som temmer beiste med å knyte den under shortsstrikken og å slå opp telt i buksa.. :p

Knyte kølla under shortsstrikken med hue over kanten og kort t-skjorte er litt uheldig da..

*peekaboo*

3/4 tights er mildt sagt uheldig. Og random stealthboner. Fuck you, brain, y u do dis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekstremt mye dumme ting som står her. Du kan sjekke opp jenter hvor som helst om du vil det, og virkelig ikke tro at utsende har så JÆVELIG mye å si for en mann. Har kompiser som er stygge som fy og de drar de deiligste jente... Hvorfor? Fordi de tror på seg selv 100%, og når de gjør det så drar de andre inn i sin egen virkelighet. Det er selvfølgelig mer til det enn det, men den illusjonen om at du må være "pen" for å dra damer er helt feil. Hvis du vil vite mer om å dra damer, sjekk ut Real Social Dynamics! Disse gutta kan virkelig greiene sine!

Du kommer til å dø, fuck what everybody else thinks. Vil du ha henne, go for it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...