Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Jeg er som regel på senteret 8-10 ish timer hver uke, sjekking på byen er jeg dårlig på, blir så himla overfladisk, samme over nett, så den største sjansen er jo på treningen. Men hva syns egentlig jenter om det? Og om det er greit, har dere noen tips? :D

Jeg er nå ikke jente, men her er nå mine to cent.

Jeg ville nå anbefalt deg å starte forsiktig, de fleste har nok ikke "hva om jeg plutselig med ett blir sjekket i senk" i tankene når de trener, så kan se for meg at å ta omveien rundt å prate en del/be om spotting eller ihvertfall være sosial nok først.

Ellers ; folkeskikk, godt humør og smil kommer man langt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå ikke jente, men her er nå mine to cent.

Jeg ville nå anbefalt deg å starte forsiktig, de fleste har nok ikke "hva om jeg plutselig med ett blir sjekket i senk" i tankene når de trener, så kan se for meg at å ta omveien rundt å prate en del/be om spotting eller ihvertfall være sosial nok først.

Ellers ; folkeskikk, godt humør og smil kommer man langt med?

Min ekstremt begrensede erfaring er det samme - bare begynn å slå av en prat med folk (gjerne gutter også), foreslå å trene litt sammen eller ta en kopp kaffe for å bli bedre kjent er en grei måte å starte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå ikke jente, men her er nå mine to cent.

Jeg ville nå anbefalt deg å starte forsiktig, de fleste har nok ikke "hva om jeg plutselig med ett blir sjekket i senk" i tankene når de trener, så kan se for meg at å ta omveien rundt å prate en del/be om spotting eller ihvertfall være sosial nok først.

Ellers ; folkeskikk, godt humør og smil kommer man langt med?

Min ekstremt begrensede erfaring er det samme - bare begynn å slå av en prat med folk (gjerne gutter også), foreslå å trene litt sammen eller ta en kopp kaffe for å bli bedre kjent er en grei måte å starte på.

To veldig gode poeng over her.

1. Vis at du er "normal" før du viser at du faktisk er interessert i mer.

2. Vis at du har humør, dritt i å prøve å være smart eller morsom. Humør smitter, dårlig humor gjør det ikke.

3. Ikke vent for lenge med å vis dine intensjoner, bedre å bli avvist, enn å haven i "friendzone".

Elementær sjekking egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
To veldig gode poeng over her.

1. Vis at du er "normal" før du viser at du faktisk er interessert i mer.

2. Vis at du har humør, dritt i å prøve å være smart eller morsom. Humør smitter, dårlig humor gjør det ikke.

3. Ikke vent for lenge med å vis dine intensjoner, bedre å bli avvist, enn å haven i "friendzone".

Elementær sjekking egentlig.

Enig på 1 og 2, men på 3 er jeg litt uenig. Det er jo min mening, og vet folk har andre meninger. Treningssenteret er for meg en frisone, uten alt det andre. Hvor det er jeg og trening, og jeg tror en del andre har det sånn og. Så på treningssenteret mener jeg det er best å havne i friendzone raskt. Da slipper man alt dette med "om og hvis, men kanskje". Stemningen blir mye lettere hvis man allerede har havnet der. Dersom man ikke er i friendzone og bruker mye tid på å sjekke opp eller bli sjekket opp havner jo naturligvis fokus på det. eks at Jenten "doller" seg opp før trening for å vise seg frem for en person, og ikke ønsker å svette. Eller gutten som "makser" for å imponere, selv om det kanskje var høyrep som var på programmet. Det er hvertfall mine observasjoner.

Sjekking for meg på senter er en nei ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Jeg er som regel på senteret 8-10 ish timer hver uke, sjekking på byen er jeg dårlig på, blir så himla overfladisk, samme over nett, så den største sjansen er jo på treningen. Men hva syns egentlig jenter om det? Og om det er greit, har dere noen tips? :D

Ingen tips fra meg. Gift i 23 år. Sist jeg var på sjekker'n, kosta vel Krone-isen ei krone, eller noe i den retningen;) men lykke til mann, det er en tøff verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det vanlig for jenter? at en eller annen Bror på gymmet på død og liv må bort og fjase om uverfisiert broscience, det må være slitsomt. Tror jeg ser det ofte men jeg vet ikke hvordan jenter opplever det.

Kanskje jeg burde slutte med det, hehe neida.

Men alikevel fascinerende, hva gjør de guttene etterpå ? går de hjem og griner..bruker tårene som lubrikasjon og synes det gjør så godt-vondt når de skviser ut en.

Hva trodde de skulle skje ? At jentene sier JA og hopper på dem også bærer det rett hjem til NetflixSex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig for jenter? at en eller annen Bror på gymmet på død og liv må bort og fjase om uverfisiert broscience, det må være slitsomt. Tror jeg ser det ofte men jeg vet ikke hvordan jenter opplever det.

Kanskje jeg burde slutte med det, hehe neida.

Men alikevel fascinerende, hva gjør de guttene etterpå ? går de hjem og griner..bruker tårene som lubrikasjon og synes det gjør så godt-vondt når de skviser ut en.

Hva trodde de skulle skje ? At jentene sier JA og hopper på dem også bærer det rett hjem til NetflixSex.

Vet ikke om det er vanlig, kan bare snakke for meg selv ;) For meg som (hvertfall liker) å tro at jeg vet hva jeg driver med så er det mest plagsomt to be honest :p Hvis de hadde gitt noe konstruktiv kritikk istedet for å komme opp med noe bullshit jeg vet ikke stemmer, hadde det vært noe annet :)

Aner ikke hva de vil oppnå, jeg er i min egen boble når jeg trener uansett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å starte med å smile og si hei :) er jo ganske normalt hvis du har trent der med han (på samme senter, samme tid) et år. Har da ingenting å tape på det.

Jeg holder blikket hans kleint lenge, og begge smiler. Så han vet om min eksistens, hehe! Jeg dro en aldri så liten "jomfru i nød" i pull ups rett ved han, og han kom bort for å hjelpe. Dessverre var det så effektivt at to andre mannfolk også kom bort samtidig og "tok over" hjelpingen, så da forsvant han...

Vi trener sjeldent samtidig, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder blikket hans kleint lenge, og begge smiler. Så han vet om min eksistens, hehe! Jeg dro en aldri så liten "jomfru i nød" i pull ups rett ved han, og han kom bort for å hjelpe. Dessverre var det så effektivt at to andre mannfolk også kom bort samtidig og "tok over" hjelpingen, så da forsvant han...

Vi trener sjeldent samtidig, da.

Bare å benytte deg av de sjansene der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som regel på senteret 8-10 ish timer hver uke, sjekking på byen er jeg dårlig på, blir så himla overfladisk, samme over nett, så den største sjansen er jo på treningen. Men hva syns egentlig jenter om det? Og om det er greit, har dere noen tips? :D

Fungerer helt fint, så lenge du ikke er 'creepy' og føler deg litt frem.

Det er bare å spørre om du lurer på noe.

Hilsen en som snakker med både jenter og gutter på trening og kjenner alle som jobber på senteret. :)

PS: Jeg blir sikkert enda mindre populær enn jeg alt er og ønsker egentlig ikke lage mer oppstyr, men det er generelt en dårlig ide å spørre folk her inne hva slags erfaringer de har når det gjelder slike ting. Grunnen er at når mange jenter svarer så svarer de på grunnlag av 'creepy' tilnærmelser de har opplevd eller menn som stirrer. Samtidig ser du kvinner i denne tråden som er interesserte i menn på treningssenteret og det er jo helt opplagt at om en sosialt oppegående og attraktiv mann tar kontakt med en kvinne, så er det en vakker ting.

Mennene på sin side mener i stor grad at på treningssenteret skal man følge sosial etikette og la folk være i fred. I tillegg kommer de hvite knektene og alfa-hannene her inne for å sette deg på plass. Kan tross alt ikke tro man er noe eller på noen måte skille seg ut. :)

Det ble en lang PS. :D

:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder blikket hans kleint lenge, og begge smiler. Så han vet om min eksistens, hehe! Jeg dro en aldri så liten "jomfru i nød" i pull ups rett ved han, og han kom bort for å hjelpe. Dessverre var det så effektivt at to andre mannfolk også kom bort samtidig og "tok over" hjelpingen, så da forsvant han...

Vi trener sjeldent samtidig, da.

dude.. Tydelig at begge er interesserte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig for jenter? at en eller annen Bror på gymmet på død og liv må bort og fjase om uverfisiert broscience, det må være slitsomt. Tror jeg ser det ofte men jeg vet ikke hvordan jenter opplever det.

Kanskje jeg burde slutte med det, hehe neida.

Men alikevel fascinerende, hva gjør de guttene etterpå ? går de hjem og griner..bruker tårene som lubrikasjon og synes det gjør så godt-vondt når de skviser ut en.

Hva trodde de skulle skje ? At jentene sier JA og hopper på dem også bærer det rett hjem til NetflixSex.

Den som intet våger , intet vinner. Anbefaler å sjekke ut foredraget til karen her - http://fearbuster.com/speaking/

Har aldri sjekka opp noen dame® på treningssenter. Jeg går rundt med headsett og psyker meg opp psykisk til mitt neste sett. Har sett et par søte jenter , her og der(har trent på flere forskjellige senter) men det har bare endt med et smil, og ikke noe videre utover det. Per nå trener jeg på jobb, og der er damene hakket for gammel for meg (50+) hehe. Uansett, jeg mener at om du finner ei jente du faktisk synes er dødsfin, så er det vell ikke noe i veien for å spørre om hun blir med å ta en kaffe en dag? Tenker ikke hovedsaklig på gymmen, men generelt alle arenaer. Det verste som kan skje er at hun ikke er interessert. Da drar du ikke hjem , finner fram Dream-isen og griner deg til søvn. Du tar det med et smil, og tenker at det finnes massevis av andre fisk i havet. Du prøvde i alle fall. I stedet for å gå rundt å tenke "what if" Tenk derfor over det korte filmklippet linket over her. Gjelder ikke kun vedrørende sjekking. PS: jeg skal ikke skryte på meg at jeg er like flink til å ta kontakt med fremmede, jeg er faktisk sykt feig på dette området. Men forsøker å jobbe med saken. For tross alt, det verste som kan skje at hun sier "nei" - og da er det jo bare å tenke "jaja, hennes tap, jeg er en sykt bra fyr" også er det bare å fortsette å prøve. Om vi tenker på president Barack Obama. Mannen vant valget med 51%. Om vi snur på det - så betyr dette at en av verdens mest mektigste menn, fikk avslag fra 49% av USA's befolkning (av de som stemte)- 49% tilsvarer ca 69 millioner mennesker. Han fikk altså 69 millioner avslag. Verdt å tenke over synes jeg. Gikk kanskje litt OT her, beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...