Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Aner vi en snev av fiendtlighet i ditt siste innlegg, SamGold?

Håper det i så fall er utilsiktet fra din side.

Ellers så skulle en tro at når en innrømmer seg selv 100% anonymitet på et forum,så skulle det borge for at en kunne være enda mer ærlig i sine innlegg enn hva en ellers ville tillate seg å være. Men slik er det kanskje ikke? Jeg vet ikke og det er rett og slett fordi jeg ikke har så mange provoserende eller kontroversielle tanker å dele. Burde kanskje skaffe meg noen?

Forøvrig - Når det kommer til hvordan en fremstiller seg selv, så synes jeg det nesten er litt vittig at en klarer å portrettere seg selv på provoserende vis og tviholder på fremstillingen når en likevel er 100% anonym. Dine oppfatninger om sjekking og hvordan en bør te seg som mann i møtet med vakre kvinner har jo vært en gjenganger på forumet i mange tråder. Selv kan jeg ikke annet enn å humre når du karikerer en selvsikker sjekker, men jeg forstår inderlig godt de som lar seg provosere. Og, om jeg må få tillegge, de jenter som synes du fremstår som en selvgod blei, kan jeg også forstå.

:)

Men jeg tror ikke du er det. Jeg tror du benytter deg av muligheten til å provosere litt, nettopp for å kunne lære noe mer gjennom å avlese andres reaksjoner. Ingen dum strategi, i så fall. Men du ville nok stå deg på å vise allmuen at du kan le litt av deg selv og kanskje, demonstrere litt selvironisk distanse.

Bare et innspill, altså.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner vi en snev av fiendtlighet i ditt siste innlegg, SamGold?

Håper det i så fall er utilsiktet fra din side.

Så absolutt ikke, men har noen opplevd fiendtlighet er inne er det vel meg.

Ellers så skulle en tro at når en innrømmer seg selv 100% anonymitet på et forum,så skulle det borge for at en kunne være enda mer ærlig i sine innlegg enn hva en ellers ville tillate seg å være. Men slik er det kanskje ikke? Jeg vet ikke og det er rett og slett fordi jeg ikke har så mange provoserende eller kontroversielle tanker å dele. Burde kanskje skaffe meg noen?

Antyder du at jeg ikke er ærlig? Jeg setter pris på klar tale. Skulle jeg ønske å fremstille meg som noe annet eller mer enn jeg er, hadde jeg vel ikke skrevet at jeg gjentatte ganger har opplevd å høre at jenter har kjæreste (noe enkelte her påpeker med rette at kan være en unnskyldning) og ikke kommet i mål med mine fremstøt? I så fall skulle jeg vel heller si at vi endte opp med å ha vill sex på do etter fem minutt og at alle jenter jeg snakker med faller for meg? Nope.

Forøvrig - Når det kommer til hvordan en fremstiller seg selv, så synes jeg det nesten er litt vittig at en klarer å portrettere seg selv på provoserende vis og tviholder på fremstillingen når en likevel er 100% anonym. Dine oppfatninger om sjekking og hvordan en bør te seg som mann i møtet med vakre kvinner har jo vært en gjenganger på forumet i mange tråder. Selv kan jeg ikke annet enn å humre når du karikerer en selvsikker sjekker, men jeg forstår inderlig godt de som lar seg provosere. Og, om jeg må få tillegge, de jenter som synes du fremstår som en selvgod blei, kan jeg også forstå.

Men jeg tror ikke du er det. Jeg tror du benytter deg av muligheten til å provosere litt, nettopp for å kunne lære noe mer gjennom å avlese andres reaksjoner. Ingen dum strategi, i så fall. Men du ville nok stå deg på å vise allmuen at du kan le litt av deg selv og kanskje, demonstrere litt selvironisk distanse.

Bare et innspill, altså.

:)

Så flott at du humrer og lar deg more. Det er min glede. :)

Er det noe jeg har så er det evnen til å le av meg selv og hele fremtoningen min her inne er jo humoristisk, men jeg registrerer at en stor majoritet her inne tar meg og SEG SELV ekstremt seriøst. Det ser man jo på hvordan folk reagerer når jeg skriver et innlegg.

Folk her inne trenger å løsne opp litt. En stivere og mer selvhøytidelig gjeng skal man lete lenge etter. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

/s var for sarkasme. Det er et veldig attraktivt (i mine subjektive øyne) egenskap om en kvinne sjekker meg opp. Det krever det lille ekstra å gå den ekstra mila. Viser meg at er det noe hun vil ha, så vet hun hva hun skal gjøre og faktisk gjør det.

Alle har sjekkeangst. At hun trosser det, er meget imponerende og automatisk gir poeng i boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal ikke damer kunne sjekke opp gutter da? Krever litt Cojones, og det ser jeg på som en god egenskap.

De (svært) få gangene jeg har tatt initiativet har det endt med avslag. I begge tilfellene har mannen virket interessert, men ble tilsynelatende brydd da jeg intiterte til kontakt. Så NO MORE!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

/s var for sarkasme. Det er et veldig attraktivt (i mine subjektive øyne) egenskap om en kvinne sjekker meg opp. Det krever det lille ekstra å gå den ekstra mila. Viser meg at er det noe hun vil ha, så vet hun hva hun skal gjøre og faktisk gjør det.

Alle har sjekkeangst. At hun trosser det, er meget imponerende og automatisk gir poeng i boka.

Alt du skriver her gjelder vel for det motsatte kjønn også? Det har blitt voldsomt populært at mannfolk skal klage over at kvinner ikke sjekker opp, forventer å bli sjekket, og at kvinnene burde kunne ta initiativet. Om ingen gjør noe som helst, og alle mannfolk sitter å roper på likestilling fortsetter vi som keyboard-warriors ut 2015 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt du skriver her gjelder vel for det motsatte kjønn også? Det har blitt voldsomt populært at mannfolk skal klage over at kvinner ikke sjekker opp, forventer å bli sjekket, og at kvinnene burde kunne ta initiativet. Om ingen gjør noe som helst, og alle mannfolk sitter å roper på likestilling fortsetter vi som keyboard-warriors ut 2015 også.

Hm, jeg er av den gammeldagse typen som synes likestillingen har gått aaaaaltfor langt. Enough said ;) Så jeg vil at menn sjekker meg opp, ellers skjer det ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal ikke damer kunne sjekke opp gutter da? Krever litt Cojones, og det ser jeg på som en god egenskap.

Tja, hvis dama har cojones kan vel det av noen bli sett på som en dealbreaker. :p

Fra spøk til alvor: folk er folk. Mann eller kvinne. Jeg setter pris på den gode, gamle romantiske idéen om fyren som kurtiserer sin utkårede, men jeg setter også pris på idéen om den selvsikre, aktive kvinnen som tar initiativ og sikrer seg mannen hun vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du skriver her gjelder vel for det motsatte kjønn også? Det har blitt voldsomt populært at mannfolk skal klage over at kvinner ikke sjekker opp, forventer å bli sjekket, og at kvinnene burde kunne ta initiativet. Om ingen gjør noe som helst, og alle mannfolk sitter å roper på likestilling fortsetter vi som keyboard-warriors ut 2015 også.

Så klart! Det er en kjønnsuavhengig sak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skulle jeg ta pullups, da en jente lå i muslim-stilling under stativet og gjorde en mageøvelse med kabel. Eneste pullupsracket der. Så jeg stod og ventet med 30kg mellom beina, og det burde være innlysende hvorfor. Men hun spør likevel om jeg skal ta pullups, så jeg svarer det eneste man kan svare: "Enten det eller så er jeg en spesielt usjenert rumpestirrende psykostalker". Dette var en gedigen win/win for meg, som enten hadde endt opp med accidental date eller kapret pullupsstativet. Jeg gav henne også et hint da jeg ba henne legge merke til det harde stålet mellom beina mine, så jeg etterlot ingen tvil om mine egentlige intensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sjekket opp av en fyr i dag. For all del, tar det som et kompliment, men synes det er forstyrrende å måtte ta lengre pause fra settet siden jeg måtte drive og snakke med ham..

Definer sjekket opp. Var dette småprat eller var han direkte og spurte deg ut? Antar at han ikke var av interesse basert på hvordan du skriver dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...