Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forguder slike jenter, så nei, jeg tuller ikke. :)

Jeg elsker kvinner!

Synes du skal fortsette med å smile til jenter som løfter! ;) du er kanskje med på å bryte en "trend" der det blir veldig svart/hvitt (vet ikke helt åssen jeg skal forklare det), men et (ekte) smil fra en kar som ser "påkoblet" ut (les: i motsetning til et tomt sikle-blikk), får nok de aller fleste jenter til å føle seg en smule bedre, om ikke fire :) aller først sikkert litt småflaue eller sjenerte, men til syvende og sist kan smilet du serverte gjøre dagen fantastisk :) det er som du sier, man føler seg ikke akkurat deiligst når man kjenner svetten, nei... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal fortsette med å smile til jenter som løfter! ;) du er kanskje med på å bryte en "trend" der det blir veldig svart/hvitt (vet ikke helt åssen jeg skal forklare det), men et (ekte) smil fra en kar som ser "påkoblet" ut (les: i motsetning til et tomt sikle-blikk), får nok de aller fleste jenter til å føle seg en smule bedre, om ikke fire :) aller først sikkert litt småflaue eller sjenerte, men til syvende og sist kan smilet du serverte gjøre dagen fantastisk :) det er som du sier, man føler seg ikke akkurat deiligst når man kjenner svetten, nei... ;)

Smiler til alle kvinner jeg! Alle aldrer og størrelser.

Og jeg synes det er vidunderlig når de smiler tilbake, men det er overraskende mange som ikke gjør det. :)

Da smiler jeg egentlig enda bredere da jeg opplever det som komisk.

Så ja, jeg har ingen intensjoner om å slutte å smile. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smiler til alle kvinner jeg! Alle aldrer og størrelser.

Og jeg synes det er vidunderlig når de smiler tilbake, men det er overraskende mange som ikke gjør det. :)

Da smiler jeg egentlig enda bredere da jeg opplever det som komisk.

Så ja, jeg har ingen intensjoner om å slutte å smile. :)

Jeg er en av de som sikkert ikke hadde smilt tilbake.... hvis jeg hadde fått et smil, da, vel og merke... :p nå snakker jeg for meg selv da, men det hadde vært fordi et smil hadde vært skikkelig uforberedt og hadde overrumpla meg der jeg hadde stått og liksom "pfffffffftttttttttt" og konsa om "2 til for f****!!" ;) ikke ta det som at de ikke smiler tilbake fordi de ikke gidder ;) mange ser nok ikke den komme ;) og så regner jeg med at du har utseendet med deg noenlunde, så da blir de kanskje litt paffe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det som at de ikke smiler tilbake fordi de ikke gidder ;) mange ser nok ikke den komme ;)

Jeg smiler ikke for å få et smil i retur uansett, men gjør det av mine egne grunner, så det går fint.

Men ja, det er vel kanskje noen som blir overrasket. Jeg ser nok ganske så normal ut vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm der jeg trener så gjør vi alle sånn. Hilser på alle jeg får øyekontakt med, og prater med de jeg har litt mer kontakt med. Nykommere? Hilse på! Med mindre de har musikk på ørene, er midt i et sett eller står og er helt i sin egen verden. Min erfaring er at folk blir overrasket og veldig glade. JA til sosialt gym :)

Kanskje vanlig på mindre gym med mer eller mindre fast klientell, men ikke på sats :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går merket jeg at to tynne tenåringsgutter satt bak meg og stirra som pokker mens jeg gjorde knebøy og markløft. Virket som de trodde at de selv bygget muskler, hvis de brukte tiden sin i gymmen på å glo på de som faktisk trente. Uansett, midt under markløftingen kom han ene til meg og spurte om jeg hadde mye igjen. Da jeg svarte ham kort og fortsatte løftinga, stod han en liten stund og bare glante, før han sakte gikk og satte seg rett bak meg igjen. Han og kompisen fortsatte glaningen hele tiden. Jeg tenkte at de ville ha stanga mi da jeg var ferdig (selv om det var flere ledige stenger rundt omkring). Lot den ligge igjen da jeg var ferdig, og gikk for å gjøre noen andre øvelser. De satt fortsatt på benken og hadde ingen planer om å lette på ræva. Kanskje de ventet på å sjekke opp neste jente som skulle marke? Haha. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går merket jeg at to tynne tenåringsgutter satt bak meg og stirra som pokker mens jeg gjorde knebøy og markløft. Virket som de trodde at de selv bygget muskler, hvis de brukte tiden sin i gymmen på å glo på de som faktisk trente. Uansett, midt under markløftingen kom han ene til meg og spurte om jeg hadde mye igjen. Da jeg svarte ham kort og fortsatte løftinga, stod han en liten stund og bare glante, før han sakte gikk og satte seg rett bak meg igjen. Han og kompisen fortsatte glaningen hele tiden. Jeg tenkte at de ville ha stanga mi da jeg var ferdig (selv om det var flere ledige stenger rundt omkring). Lot den ligge igjen da jeg var ferdig, og gikk for å gjøre noen andre øvelser. De satt fortsatt på benken og hadde ingen planer om å lette på ræva. Kanskje de ventet på å sjekke opp neste jente som skulle marke? Haha. :p

"Sjekkeposten"? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går merket jeg at to tynne tenåringsgutter satt bak meg og stirra som pokker mens jeg gjorde knebøy og markløft. Virket som de trodde at de selv bygget muskler, hvis de brukte tiden sin i gymmen på å glo på de som faktisk trente. Uansett, midt under markløftingen kom han ene til meg og spurte om jeg hadde mye igjen. Da jeg svarte ham kort og fortsatte løftinga, stod han en liten stund og bare glante, før han sakte gikk og satte seg rett bak meg igjen. Han og kompisen fortsatte glaningen hele tiden. Jeg tenkte at de ville ha stanga mi da jeg var ferdig (selv om det var flere ledige stenger rundt omkring). Lot den ligge igjen da jeg var ferdig, og gikk for å gjøre noen andre øvelser. De satt fortsatt på benken og hadde ingen planer om å lette på ræva. Kanskje de ventet på å sjekke opp neste jente som skulle marke? Haha. :p

Hvis du sender bilde av deg mens du at oppspennet i mark kan sikkert vi gutta fortelle deg om de stirret på deg eller om...glem det. Bare legg inne bildet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA jeg ble sjekka opp! Via INSTAGRAM!

Ah, fikk troa på menneskeheten igjen. En fyr som la meg til på kik og bare "har du bra rumpe?" og jeg bare eh jobber med saken og han bare send meg bilde da, så kan jeg "rate" den. Og jeg bare ÅÅÅH KAN DU??? Alltid ønska at noen kunne rate rumpa mi!! Her har du 10 bilder, hva synes du??? Vil du ha flere? I string sier du? Uten noe sier du? Såklart, alt for å få rata ræva mi til en fremmed via kik!!

:love:

Made my day.

(han fikk ingen bilder. også ville han ikke snakke mer med meg mer #gråter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble sjekka opp på gymmet i går.. Av en gutt/mann helt uten sosiale antenner...

Først, 10-15 minutter med intens, creepy glaning.

Etterfulgt av å forfølge meg hvor enn jeg gikk

For så å løpe etter meg når jeg var på vei ut døra

NO NO NO- why would anybody do that?

Kleint, kleint kleint... Hvorfor absolutt gjøre det et sted jeg tilbringer så mye tid???!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting ble klart for meg i går:

Det er ikke ok å finne seg ei matte og legge seg ned for å se på når jeg bedriver glute bridge:mad:

(ikke med mindre du er eksepsjonellt kjekk kis..)

Jeg har visst fått meg klebeånd der også, samme creep'en var konstant innen synsrekkevidde i dag igjen:shifty:

Er det vel optimistisk av meg å tro at han bør ta hintet når jeg enten stopper opp helt med øvelsen(e), eller slutter og går vekk og nærmest gjemmer meg når han er i nærheten??("i nærheten"-les: må plutselig bruke et apparat rett ved siden av meg/rigge seg til på matte i kroken jeg var helt alene i, for å stort sett ligge og glo, mens han i blandt later som han tar sit ups, når jeg skuler olmt bort):dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting ble klart for meg i går:

Det er ikke ok å finne seg ei matte og legge seg ned for å se på når jeg bedriver glute bridge:mad:

(ikke med mindre du er eksepsjonellt kjekk kis..)

Jeg har visst fått meg klebeånd der også, samme creep'en var konstant innen synsrekkevidde i dag igjen:shifty:

Er det vel optimistisk av meg å tro at han bør ta hintet når jeg enten stopper opp helt med øvelsen(e), eller slutter og går vekk og nærmest gjemmer meg når han er i nærheten??("i nærheten"-les: må plutselig bruke et apparat rett ved siden av meg/rigge seg til på matte i kroken jeg var helt alene i, for å stort sett ligge og glo, mens han i blandt later som han tar sit ups, når jeg skuler olmt bort):dry:

Haha, er det ikkje kjekt å ha fått seg ein skugge vel?:lol:

Vel, ut i frå eigne erfaringar og utsagt frå kompisar, så er ikkje karar alltid så flinke til å ta hint. Vil dermed anbefale deg å be vedkomande om å halde litt avstand, då du føler nærvert hans ubehageleg. Eller noko i den dur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har et litt drøyt løftetryne? :nin:

Oh snap, den var lovlig frekk...

Hahahaha... Det får meg til å tenke på en herlig historie fra en kompis:

"Va med en dame hjem igår. Ho hadde speil på soverommet, så jeg gløtta jo og fikk sett mitt eget fuckface. Fy f..., trur aldri jeg klarer å ha sex igjen..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater aldri med ukjente folk når jeg trener - for opptatt med det jeg driver på med, og har høy musikk på ørene. Er egentlig for fokusert på treninga til at jeg i det hele tatt tenker på å sjekke noen opp ;) Liker derimot å småkikke på mannfolka som løfter og pumper når jeg jogger, siden cardiomaskinene er stilt rett foran styrkeavdelingen! :D Win, haha.

Aldri blitt sjekka opp, selv om jeg har opplevd en del blikk på trening (men er bare gøy det da ;)). Synes imidlertid det er koselig hvis noen smiler til meg! Folk burde smile oftere :)

+1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...