Gå til innhold

"Sjekking" på treningssenteret - Ja eller nei?


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, jeg har prøvd å få spotter i benk denne uken og forrige uke, og min erfaring er at de løper så fort de kan etter første eller andre settet...................................... Får ikke fullført engang.

Men sånn var det jo da jeg var singel og på byen også HE-HE-HE tog du an.

Konklusjon: jeg er ikke en som blir sjekket opp på gymmet, haha :D Like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder ikke lese, tråd for lang osv..

Fårete enkle ice breakers?

Hva meed...

"Liker du (..insert band name here..)?:playful: Kult..:cool:"

"Oi, det så godt ut! Hva er det du spiser?:)"

"Er de bra de løftereimene der?" o_O

"Er den no bra den (gruppe-)timen der?"

"Er du godt kjennt her?"(f.eks. apparatene, hvor ting og tang er eller utstyr ligger, forutsatt at du er fersk der da, eller sikker på at dere ikke har sett hverandre mange ganger før:rolleyes: )

"Hvordan gjør man den øvelsen der? kan du forklare/vise meg?":angelic:

Eller for å gjøre det helt enkelt, noe som gir deg raskt svar på om du bør stikke eller slå til;

Smil/glis og si hei. Smil søtt eller glis litt fårete:))/:D/:playful:/:love:/:blush:/:shy:) , men ikke sleskt:sneaky: /:hungry:/:cool:/:snaphappy:/:woot:/:finger:/:troll:/:watching:/:clown: ) You get my drift...

Så får du dømme ut ifra reaksjonen! Får du er blikk fyllt av forrakt/h*n fnyser og snur ryggen til/skrur opp musikken/går vekk/tilkaller en ansatt/drar frem peppersprayen/knurrer.. Vel, glem det heller..:rolleyes:

Blir du derimot møtt av et søtt/sjenert smil, eller like fårete glis...Peisa på!:D

Bare mine forslag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder ikke lese, tråd for lang osv..

Fårete enkle ice breakers?

Hva meed...

"Liker du (..insert band name here..)?:playful: Kult..:cool:"

"Oi, det så godt ut! Hva er det du spiser?:)"

"Er de bra de løftereimene der?" o_O

"Er den no bra den (gruppe-)timen der?"

"Er du godt kjennt her?"(f.eks. apparatene, hvor ting og tang er eller utstyr ligger, forutsatt at du er fersk der da, eller sikker på at dere ikke har sett hverandre mange ganger før:rolleyes: )

"Hvordan gjør man den øvelsen der? kan du forklare/vise meg?":angelic:

Eller for å gjøre det helt enkelt, noe som gir deg raskt svar på om du bør stikke eller slå til;

Smil/glis og si hei. Smil søtt eller glis litt fårete:))/:D/:playful:/:love:/:blush:/:shy:) , men ikke sleskt:sneaky: /:hungry:/:cool:/:snaphappy:/:woot:/:finger:/:troll:/:watching:/:clown: ) You get my drift...

Så får du dømme ut ifra reaksjonen! Får du er blikk fyllt av forrakt/h*n fnyser og snur ryggen til/skrur opp musikken/går vekk/tilkaller en ansatt/drar frem peppersprayen/knurrer.. Vel, glem det heller..:rolleyes:

Blir du derimot møtt av et søtt/sjenert smil, eller like fårete glis...Peisa på!:D

Bare mine forslag:D

Hahaha, grundig og godt forklart! :D

Skal ta til meg at ":hungry:" og ":clown:" ikke er godkjente sjarmør-glis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater aldri med ukjente folk når jeg trener - for opptatt med det jeg driver på med, og har høy musikk på ørene. Er egentlig for fokusert på treninga til at jeg i det hele tatt tenker på å sjekke noen opp ;) Liker derimot å småkikke på mannfolka som løfter og pumper når jeg jogger, siden cardiomaskinene er stilt rett foran styrkeavdelingen! :D Win, haha.

Aldri blitt sjekka opp, selv om jeg har opplevd en del blikk på trening (men er bare gøy det da ;)). Synes imidlertid det er koselig hvis noen smiler til meg! Folk burde smile oftere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest gjennom tråden her har jeg ikke inntrykk av at det er særlig vanlig nei.

Signert.

Har hørt jenter si at de ikke føler seg fine eller klar for å møte menn på trening, men en blodsvett rosa gris er rett og slett ultra-sexy.

Hun som ser ut som hun brukte 3 timer på badet før hun dro og er redd for å brekke en negl er ikke like attraktiv, selv om hun også er søt, på sin måte. :)

Du tuller, eller....? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hva da? Den blodsprengte rosa grisen?

Eller at jeg har lest gjennom hele tråden? :)

Den rosa, blodsprengte, svette grisen som har løfte-face ingen av de andre jentene den kvelden har ;) jeg har også lest gjennom hele tråden, så jeg skal ikke si noe på det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...