Gå til innhold

Årets første workout- åssen gikk det?


AngryJess

Anbefalte innlegg

Bare jeg som har ligget på lat-siden før og i jula?? Shit, better get to the gym right now and pump some more!! :p

Neeida, ble 18 år den nittende des, så feiret helt fra da jeg. :)

Min første økt i går var helt OK, minket litt i alt dessverre. Men jeg er bra i låret igjen så da ble det knebøy for første gang på lenge. :love: Hvor lite vekter jeg hadde på var nesten pinlig, men jeg har stor tro på at det tar seg opp soon.

Har gangsperre fra helvette i hele kroppen i dag forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årets første økt skulle egentlig være en overkroppsøkt. Meeen så var det en kjekk fyr i andre enden av lokalet som stadig vekk kastet blikk i min retning. Javel. Let's give him something to look at. Plutselig tok jeg meg selv i å stå fem meter foran fyren og gjøre strake markløft.

Økta ble bra da. Støl er jeg også.

På hans og alle andre gutters vegne; velsigne deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt min første økt enda, fordi hofta og bekkenet mitt ikke vil samarbeide med resten av kroppen.. lenge siden jeg har vært såå rastløs. Utrolig hvor kjedelig livet plutselig blir når man ikke kan gå..eller, kan gå - men ser ut som en gammel mann når jeg gjør det. ...yolo? (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, den var ikke noe å skryte av :p Skikkelig svak i knebøyen, kondisen var ræva og jeg kommer til å ha problemer med å gå på do i morgen haha. Ikke annet å forvente etter en pause fra trening på nærmere en mnd og dårlig kosthold. Godt den perioden er over nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trente første nyttårsdag og hadde hele senteret for meg selv. Det var helt fantastisk! Tror jeg var der i 3 timer.

Folk lå vel fyllesyke og angret big time. Og bestemte seg for å bli bedre mennesker. Så gikk de ned på treningssentere og meldte seg inn 2.nyttårsdag. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk ikke sååååååååå ille som jeg hadde trodd. Kroppen henta seg noen lunde inn etter matforgiftning og en 24 timers reise dagen før.

Det som var litt dritt dog var at jeg tror kanskje at hjertet fuska på en eller annen måte, fordi jeg fikk en pressende, øm/vond følelse bak ribbeina i brystet (midt på) rett etter den første øvelsen. Trente gjennom det da, gikk greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...