Gå til innhold

Prøv et nytt kosthold i 4 uker og bidra til forskning!


Aaandreaaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal sove mellom 7-9 timar kvar natt, og tanken er at nok søvn gjer at ein tek fornuftige val med maten. Vidare er det ein del tips til korleis ein kan sove betre, mellom anna å kutte all skjermbruk 1-2 timar før ein skal leggje seg. Her syndar eg stort, men det er mest fordi eg veit eg ikkje har problemer med å sovne fort, eg har berre problem med å leggje meg tidleg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sove mellom 7-9 timar kvar natt, og tanken er at nok søvn gjer at ein tek fornuftige val med maten. Vidare er det ein del tips til korleis ein kan sove betre, mellom anna å kutte all skjermbruk 1-2 timar før ein skal leggje seg. Her syndar eg stort, men det er mest fordi eg veit eg ikkje har problemer med å sovne fort, eg har berre problem med å leggje meg tidleg ;-)

Med mindre du missliker å lese, så er det et godt tips, men regner med at den tanken har streifet deg uansett :p

Jeg er heller ikke flink til å skru av skjermen før jeg legger meg, og jeg sliter enormt med søvn fra før av.

Skal melde meg på nå, og er redd for å få søvndietten i og med jeg sliter med søvn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble Paleo dietten for min del... Så da er det bare å handle inn varer i morgen og kjøre på. Med tanke på at jeg drar hjemmefra kl 0900 og er hjemme igjen 2300, blir det MYE matlaging de neste dagene :) Kjenner jeg gruer meg, men heldigvis har jeg muligheter for å steike mat på jobb, evnt steike det hjemme og lage tilbehøret på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calorie-counting-diett-update: Har lastet ned kaloritelle-app og logger alt jeg spiser. Går ganske så knirkefritt, og jeg har ikke gjort noen bevisste endringer i kostholdet. Var fryktelig skuffet over at jeg ble tildelt denne i begynnelsen, men nå er jeg litt glad for det siden det betyr at jeg slipper å begrense inntak av spesielle typer matvarer og sånt. I går bestod nesten halvparten av kaloriene mine av smågodt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Calorie-counting-diett-update: Har lastet ned kaloritelle-app og logger alt jeg spiser. Går ganske så knirkefritt, og jeg har ikke gjort noen bevisste endringer i kostholdet. Var fryktelig skuffet over at jeg ble tildelt denne i begynnelsen, men nå er jeg litt glad for det siden det betyr at jeg slipper å begrense inntak av spesielle typer matvarer og sånt. I går bestod nesten halvparten av kaloriene mine av smågodt :lol:

inb4 spiseforstyrrelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk litt mykt inn i det, men det er ikke så vanskelig. Etter dag en følte jeg meg mye bedre. Magen ble litt mindre, energien ble bedre. Så gleder meg til å se hva som skjer om en måneds tid

Føler vel at jeg spiser en blanding av paleo/lavkarbo fra før av, men jeg valgte helt feil dato å begynne dette på, for i kveld er det brownies og sjokoladeis her hjemme :nailbiting: Men det får gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...